قلاده اسب مارکوس پیترز برنده بازی برای وگاس است

لاس وگاس رایدرز در دوشنبه نایت فوتبال به پیروزی بسیار مورد نیاز دست یافت و با شکست دادن جردن لاو و گرین بی پکرز به 2-3 ارتقا یافت. بازی زیبایی نبود، اما این برد فصل رایدرها را با اجتناب از شروع 1-4 نجات داد، و آنها یک جفت بازی قابل برد مقابل پاتریوتز و خرس ها دارند.

آیا پنالتی برنده بازی برای رایدرها بود؟

آنها این کار را به روش زشتی انجام دادند. جیمی گاروپولو در اولین بازی خود که در پروتکل ضربه مغزی قرار داشت، شلخته بود، و یک مهار بد را انجام داد تا به مجموع 7 امتیاز برتر لیگ خود اضافه شود. رایدرها را در طول بازی حفظ کنید.

بازی کلیدی لاس وگاس در خط دفاعی اتفاق افتاد که نتیجه آن یک پنالتی بود که معمولاً در اکثر موقعیت ها به یک تیم آسیب می رساند. در نیمه راه در کوارتر سوم، با نتیجه مساوی 10، پکرز از خط 17 یاردی خود شروع به حرکت کردند. در بازی اول، لاو یک پاس عمقی به کریستین واتسون پرتاب کرد، او توپ را در خط 50 یارد گرفت و فقط مارکوس پیترز، مدافع کرنر رایدرز، فرصت داشت تا او را از پشت بگیرد.

پیترز تنها بازی‌ای را انجام داد که می‌توانست با واتسون مقابله کند، یقه‌اش را گرفت و در خط هفت قدم پایین آورد. پرچم پنالتی به طور قابل پیش بینی پرتاب شد و پکرها نیمی از فاصله تا خط دروازه را دریافت کردند.

اما دفاع Raiders قوی ظاهر شد. عشق و همراهی در واقع در سه بازی بعدی یک یاردی را از دست دادند و در یک زمین بازی متوقف شدند تا 13-10 پیش بیفتند. پنالتی پیترز 7 امتیاز را به 3 تبدیل کرده بود.

در کوارتر چهارم، لاس وگاس یک تاچ داون را به ثمر رساند تا امتیاز را محدود کند. این بازی با برتری 17-13 به نفع رایدرز به پایان رسید، دقیقاً حاشیه امتیازی که قلاده اسب پیترز نجات داد.

رایدرها باید برای بازی آتی خود در برابر پاتریوتز مورد علاقه قرار گیرند، که آنها را در فصل گذشته به شکلی به یاد ماندنی شکست دادند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/raiders-news-marcus-peters-horse-collar-penalty-wins-the-game-for-las-vegas/ منبع: