لیست سیاه تنهاچ: 13 بازیکن باقی مانده است

همانطور که دیلی میل توضیح می دهد، مرد هلندی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر در اولدترافورد است و برای انجام این کار، یک پروژه تحول بزرگ را برنامه ریزی کرده است. تنهاخ قصد دارد 13 بازیکن را در تابستان امسال اخراج کند.

فاصله منچستریونایتد با آرسنال و منچسترسیتی برای قهرمانی زیاد است و این تیم در حال حاضر در رده چهارم و با 17 امتیاز کمتر از آرسنال قرار دارد. در واقع، همانطور که نشریه انگلیسی توضیح می‌دهد، شکست‌های تحقیرآمیز مقابل برنتفورد، منچسترسیتی و لیورپول به عنوان یادآوری بود که تنهاچ و کادر مربیگری‌اش کارهای زیادی برای تغییر یونایتد دارند و نیاز به بازسازی کامل است.

1661617

لیست سیاه تناخ
آنتونی الانگا، اریک بی. الکس تلس، هری مگوایر، آرون وان بیساکا، دانی ون دی بیک، براندون ویلیامز، آنتونی مارسیال، فاکوندو پلیستری، آمادو دیالو، ویکتور لیندلوف، فیل جونز، اسکات مک تومینی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاخ قصد دارد منچستریونایتد را برای فصل 2023-24 بازسازی کند. فتح لیگ اروپا، جام حذفی انگلیس و بالا بردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از اهداف یونایتد تا پایان فصل است اما این برای شیاطین سرخ کافی نیست و تنهاچ به اهداف بالاتری برای تیمش چشم دوخته است.

1799034

اریک تنهاچ در حال برنامه ریزی برای تغییر بزرگ در منچستریونایتد برای فصل آینده است و 13 بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد.

لیست سیاه تنهاچ: 13 بازیکن باقی مانده است


سرویس خبر شماره: 1920796
24 آوریل 1402 در 6:46 ب.ظ
2.5 هزار |

0نقطه نظر

شکایات دیلی میل