محرومیت رامین رضاییان مشخص شد/ ستاره سپاهان به دیدار پرسپولیس رسید؟ + سند


تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ملوان بندرانزلی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و با 45 امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد دریافت کرد و برخی رسانه ها از غیبت این بازیکن در دیدار حساس بعدی تیمش مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت 4 باکس خبر دادند. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این خبر واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان 3 اخطار گرفته و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه ها عنوان شد که رضاییان در دیدار با پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده و چهارمین اخطار این بازیکن بوده است اما با پیگیری های انجام شده مشخص شد رضاییان در جریان بازی کارتی دریافت نکرده است. . مقابل هوادار

محرومیت رامین رضاییان مشخص شد/ ستاره سپاهان به دیدار پرسپولیس رسید؟  + سند

گزارش ناظر بازی نشان می دهد که تنها میلاد زکی پور در دقیقه 87 و محمد قربانی در دقیقه 2+90 در این دیدار کارت دریافت کردند و با این تفاسیر رضاییان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 روز جمعه 21 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: رامین رضاییان پیام داد؛ خسته نشدی اینهمه دروغ نوشتی! + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال