ستاره بارسا هشدار داد: داوری فقط یک بهانه است


سرویس خبر شماره: 2016285
3 مه 1403 ساعت 09:29
2000 |

3نقطه نظر

رونالد آرائوخو ستاره بارسلونا می گوید این تیم نباید از اشتباهات داوری برای توجیه نتایج خود استفاده کند.

ستاره بارسا هشدار داد: داوری فقط یک بهانه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب سی و دومین روز لالیگا در ورزشگاه رئال مادرید به مصاف این تیم رفت و در دیداری جنجالی و پرحاشیه با نتیجه 2 بر 3 شکست خورد تا شکست تلخ دیگری را متحمل شود. کمتر از یک هفته تجربه کرد

شاگردان ژاوی روی صحنه بودند تا با خطای کوبارسی روی لوکاس واسکز و همچنین توپی که به گفته آنها از خط دروازه عبور کرد اما آندری لونین آن را برگرداند و در نهایت داور و فیلم را به نفع رئال مادرید اعلام کردند. کمک داور اعتراض کرد که گل نبود.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی توانیم از داوری و اشتباهات داوری به عنوان توجیه و بهانه استفاده کنیم، جزییاتی در بازی و عملکرد ما وجود دارد که باید به آن توجه کنیم و همین جزئیات باعث شد باز هم شکست بخوریم.

2011807

ما باید به تلاش و مبارزه ادامه دهیم. باید رتبه دوم را حفظ کنیم تا بتوانیم در سوپرجام شرکت کنیم. ما در حال حاضر در یکی از بهترین لیگ های فوتبال جهان بازی می کنیم و این مضحک است که تکنولوژی خط دروازه را نداریم.

من هفته بسیار سخت و ناراحت کننده ای را پشت سر گذاشتم، اما از نظر ذهنی بسیار قوی و آماده هستم. تمام تلاشم را برای تیمم انجام خواهم داد. این چیزی است که در این باشگاه یاد گرفتم.”

او همچنین در پایان تایید کرد که با ایلکای گوندوگان صحبت کرده است و ستاره آلمانی پس از دیدار مقابل پاری سن ژرمن از او به خاطر صحبت هایش عذرخواهی کرده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی