نام مهاجم اسپانیایی جدید بارسا فاش شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب 4 بازیکن شد. دنی آلوز، فران تورس، آداما ترائوره ​​و آمریکا اوبامیانگ به بارسا پیوستند و نقش های کلیدی در خروج بارسا از بحران داشتند. تا ژانویه، کمی بعید به نظر می رسید که بارسا بتواند در لالیگا دوم شود و جایگاه خود را در سوپرکاپ 2022 تضمین کند، اما اکنون بارسلونا شانس خوبی برای مقام دوم در لالیگا با ژاوی دارد.

بارسلونا هفته ها در حال برنامه ریزی برای تقویت این تابستان بود و هفته گذشته جوزپ پدروئل در El Chiringuito اعلام کرد که باشگاه کاتالانی موفق به جذب یک بازیکن اسپانیایی شده است، اما از ذکر نامش خودداری کرد.

گفت: بارسلونا به زودی این انتقال را تایید خواهد کرد اما اجازه ندارد زودتر نام خود را اعلام کند. پدرول مشخص نکرد که این بازیکن در کدام پست بازی خواهد کرد، فقط ملیت او اسپانیایی است. او مشخص نکرد که خرید جدید بارسا در لالیگا خواهد بود یا یک لیگ خارجی.

بارسلونا مشتاق جذب آلوارو موراتا بوده و اخیراً با او پیش قرارداد امضا کرده است.

نام این بازیکن شب گذشته در همین برنامه فاش شد. الکس سیلوستره روزنامه نگار اسپانیایی مدعی شده است که آلوارو موراتا بازیکنی است که بارسلونا تا حد زیادی نهایی کرده است. با موراتا توافق شخصی صورت گرفته و فقط اتلتیکو باید راضی باشد. با توجه به اینکه آنتوان گریزمان در اتلتیکو قرضی است و این باشگاه باید 40 میلیون یورو برای بارسا بپردازد تا او را به طور دائم به خدمت بگیرد، به نظر می رسد که دو باشگاه در نهایت بر سر معاوضه موراتا و گریزمان به توافق خواهند رسید.

موراتا قرار بود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسا بپیوندد اما یوونتوس با آن مخالفت کرد. انتظار می رود موراتا تابستان امسال به اتلتیکو بازگردد اما همه چیز نشان می دهد که او فصل آینده زیر نظر ژاوی به فوتبال ادامه خواهد داد. او سابقه بازی در رئال را نیز دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821904 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 19:30 |
26,220 |

7نظرات