نوراللهی گل جام جهانی را به ثمر رساند (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853032
20 نوامبر 1401 @ 7:06 ب.ظ
5.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با یک شلیک ناگهانی خود را آماده نشان دهید.

نوراللهی که در 8 بازی قبلی خود در این فصل روی دو گل شباب الاهلی تاثیرگذار بوده است، امروز مقابل النصر این کار را انجام داد تا با عملکردی قدرتمند در حضور کوتاه مدت خود در زمین، به اردوی تیم ملی ایران بپیوندد.

هافبک سابق پرسپولیس که فصل موفقی را در شباب الاهلی سپری می کند، در بازی اخیرش مقابل البطائح پس از 8 بازی متوالی در لیست قرار نگرفت اما امروز پس از رهایی از مصدومیت، دوباره دیده شد. در لیست بازی با النصر قرار گرفت و به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

احمد نوراللهی که قبل از حضور در اردوی تیم ملی به دنبال نشان دادن دوباره آمادگی خود بود، در دقیقه 84 پشت محوطه جریمه نصر صاحب موقعیت شد و پس از گرفتن توپ یک یاردی و رو به دروازه، با پا شوت زنی کرد. که توسط دروازه بان حریف اخراج شد و در ریباند فدریکو کارتابیا با ضربه سر شیرجه ای گل دوم شباب الاهلی را به ثمر رساند.

در دقیقه 69 بازی شباب الاهلی امروز مقابل النصر، نوراللهی جای خود را به یوری برزیلی داد که تیمش پس از ورود به زمین توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و با برتری سه صفر، موقتاً صدرنشین شود. لیگ برتر امارات و این هافبک ایرانی در یکی از گل ها نقش آفرینی کرد.

نوراللهی با ورود به زمین مورد استقبال ولید عباس کاپیتان شباب الاهلی قرار گرفت.

بازگشت موفق نوراللهی به میادین در همان روزی اتفاق افتاد که مشخص شد امید ابراهیمی قطعاً در فهرست تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قرار نخواهد گرفت و حالا آماده سازی نمایشی احمد نور می تواند دست کی روش را برای انتخاب باز کند. یک هافبک

نوراللهی با ورود به زمین مورد استقبال ولید عباس کاپیتان شباب الاهلی قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احمد نوراللهی به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان در زمین بماند و در بازی هفته هشتم لیگ برتر امارات 13 روز پیش مقابل العین در دقیقه 79 تعویض شد اما امروز پس از دو بازی. هفته ها به شرایط بازی برگشت و پیروز شد و به عنوان جانشین النصر به زمین آمد.

نوراللهی پس از حضور کی روش در ایران، بازی مقابل اروگوئه را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما در دیدار تدارکاتی مقابل سنگال 90 دقیقه در زمین ماند و نمایش چشمگیری از خود به نمایش گذاشت. .

هافبک تیم شباب الاهلی ایران در بازگشت به زمین بسیار درخشان ظاهر شد.

نوراللهی گل جام جهانی را به ثمر رساند (تصویر)

این بازیکن که در زمان دراگان اسکوچیچ یکی از مهره های اصلی تیم ملی به شمار می رفت، پس از حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران تغییر چندانی در وضعیت خود ایجاد نکرد و موقعیت خود را ثابت نگه داشت، اما مصدومیت روز قبل از آن. . نوراللهی امروز به همه گمانه زنی ها پایان داد.