هانیبال مجبری: فاینورد علاقه مند به ارائه راه نجات حرفه ای ستاره منچستریونایتد است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


غول اردیویژه فاینورد گزارش می دهد که علاقه خود را به هانیبال مجبری هافبک قرضی منچستریونایتد در میان مشکلات او در سویا اعلام کرده است.

هانیبال در ماه ژانویه به صورت قرضی به سویا رفت و در جستجوی دقایق ثابت تیم اصلی بود، اما حضور او در استادیوم رامون سانچز-پیزخوان تا کنون یک کابوس بوده است.

این بازیکن تونسی از زمانی که به آنها پیوسته تنها 89 دقیقه از لالیگا را پشت سر گذاشته است. او فقط یک بار شروع کرده و سه بازی دیگرش به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است.

برای توضیح اینکه چقدر برای مرد یونایتد چقدر وحشتناک بوده است، او قبل از اینکه دوباره برای مراتع به اسپانیا برود، 129 دقیقه بازی در لیگ برتر جمع کرده بود.

کیکه سانچز فلورس، سرمربی سویا، پیش از این نارضایتی خود را از هانیبال پنهان نکرده بود و نگرش و اخلاق کاری این هافبک را مورد انتقاد قرار داده بود. فهمیده می شود که هانیبال در اوایل دوران حضورش در باشگاه، با یکی از هم تیمی های ارشد خود درگیر درگیری در زمین تمرین شد.

گزارشی که در اوایل ماه جاری توسط The Peoples Person پوشش داده شد، فاش کرد که هانیبال قرار است پس از پایان فصل به اولدترافورد بازگردد. جای تعجب نیست که سویا قبلاً تصمیم گرفته است که گزینه خرید 17 میلیون پوندی را که در قرارداد قرضی با یونایتد مورد مذاکره قرار گرفت، راه اندازی نکند.

طبق گزارش GIVEMESPORT، شیاطین سرخ آماده اند تا به این بازیکن 21 ساله اجازه دهند که در تابستان امسال با باشگاهی متفاوت، ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و فاینورد مشتاق است “به او سکویی بدهد تا دوباره دوران حرفه ای اش را دوباره شروع کند.”

منابع GIVEMESPORT فاش کردند که هانیبال مجبری، ستاره منچستریونایتد، احتمالاً با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چالش جدیدی را آغاز خواهد کرد، زیرا فاینورد علاقه خود را به ارائه راهی برای خروج از اولدترافورد پس از یک دوره قرضی طاقت فرسا از سویا نشان داده است. ”

به گفته منابع GMS، فاینورد در ابتدا علاقه خود را به جذب هانیبال از منچستریونایتد در زمانی که او قرار است در پایان فصل به اولدترافورد بازگردد، نشان داده است. Eredivisie به لطف توانایی او.

این نشریه همچنین می‌گوید: «این قابل درک است که تیم مستقر در روتردام مصمم است که می‌تواند به احیای دوباره حرفه این هافبک تهاجمی کمک کند، زیرا در تلاش برای رسیدن به اوج‌هایی که در دوران قرضی به بیرمنگام سیتی به‌دست آورده بود و هفت گل در این بازی به ثمر رساند. 41 بازی برای تیم چمپیونشیپ در فصل گذشته، و او پتانسیل خود را در محیط جدید به کار خواهد گرفت.

GIVEMESPORT همچنین اشاره می کند که یونایتد کاملاً آگاه است که پنجره نقل و انتقالات آتی نشان دهنده آخرین شانس آنها برای دریافت پول از فارغ التحصیل آکادمی است.

تیم اریک ده هاگ گزینه تمدید قرارداد هانیبال را به مدت 12 ماه دیگر فعال کرد و اگر شرایط جدیدی به او پیشنهاد نشود، بازیکن در سال 2025 بدون هیچ هزینه ای ترک خواهد کرد.

مشخص نیست که فاینورد هانیبال را به صورت دائمی می خواهد یا به صورت قرضی.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/23/hannibal-mejbri-feyenoord-keen-on-offering-struggling-manchester-united-star-career-lifeline-279291/ منبع: