قرارداد 1.5 ساله فولاد با ویسی ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 2016575
5 اردیبهشت 1403 ساعت 02:38 |
43

0نقطه نظر

بهرام رضائیان در خصوص آینده همکاری فولاد و عبدالله وایسی شفاف سازی کرد.

قرارداد 1.5 ساله فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال خوزستان که اکنون در جمع چهار کاندیدای سقوط لیگ برتر کشور قرار دارد و البته دو تیم فولاد خوزستان، نساجی، استقلال و صنعت نفت قرار است سقوط کنند و شرایط و نتایج جدول به شرح زیر است: خوزستانی ها در وضعیت بدی قرار دارند. مردم این استان این ریسک را پذیرفته اند که این احتمال وجود دارد که حداقل یکی از دو تیم بازنده این فصل خوزستانی باشد و از سوی دیگر هواداران فولاد خوزستان از همین حالا نگران فصل آینده هستند.
عبدالله وایسی هم اکنون به عنوان سرمربی فولاد فعالیت می کند و بهرام رضاییان، مدیرعامل خوزستانی این باشگاه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت قرارداد این سرمربی توضیح داد: با آقای واییسی هستیم و قرارداد برای یک است. یک فصل و نیم به عنوان شرط زندگی، سعی می کنیم با هم افزایی خوب پیش برویم. انسان ها باید از آنچه اتفاق می افتد درس بگیرند زیرا این یک تجربه است. اتفاقاتی که در فولاد افتاد شایسته تیم ما نبود و بازگشت به عقب هم هیچ کمکی به ما نمی کند. باید در این 6 مسابقه باقیمانده در کنار هواداران و غیور خوزستان بایستیم تا نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم است و تلاش می کنیم برای فصل آینده جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

2011852

وی درباره تغییرات احتمالی ناشی از وضعیت نامناسب فولاد توضیح داد: دلایل زیادی وجود دارد که فولاد را به امروز رسانده است. مطمئناً کارشناسان و مردم این را بهتر از من می دانند. اکنون به دنبال راه حل و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این 6 مسابقه امتیازات لازم را کسب کنیم و با یاری خداوند، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. . نکته ها. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان ایمان دارم. بازیکنان باتجربه ما شرایط را درک کردند و مدیریت باشگاه در 2-3 روز گذشته جلساتی را برگزار کرد تا قطعا حمایت لازم را از تیم انجام دهد.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که اخراج ایگناسیو مارتینز و احمد النعمه را تصمیمی احساسی می دانست، گفت: این موضوع را بعید می دانم و از تصمیم خود در مورد مارتینز دفاع می کنم. اگر به آن روز برگردیم، اگر به آرشیو خبرگزاری خود بروید و نظرات کارشناسان را بخوانید متوجه می شوید. در مورد اخراج احمد النامه هم قبل از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند و الان در خدمتشان هستیم. نباید این تصور را ایجاد کنیم که 4 سرمربی عوض کرده ایم. با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و رسم بر این است که آقای النامه تا انتخاب سرمربی بعدی در کنار ما باشد که زحمت زیادی کشید.

مجله اخبار فوتبال داخلی