واکنش فوری رقبای تاج با شنیدن خبر لغو مجمع انتخاباتی

عکس های منتشر شده از وضعیت دو کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در استودیوی فوتبال برتر نکات مهمی را نشان می دهد.

واکنش فوری رقبای تاج با شنیدن خبر لغو مجمع انتخاباتی


عزیزاله محمدی که در جریان پخش این برنامه علاوه بر انتقاد از کاندیدای غایب، از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال نیز انتقاد کرد، پس از اعلام رسمی لغو مجمع انتخاباتی و انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد. گفت که از این تصمیم مطلع است اما برنامه زنده را اعلام نکرد تا حتی اگر یک درصد از این تصمیم در اثر هنری قرار نمی‌گرفت، به عنوان نقش منفی در داستان شناخته نشود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که مجری برنامه فوتبال سطح بالا به طور ناگهانی مطلب مربوط به دیدار استقلال و مس کرمان را قطع کرد و خبر منتشر شده در سایت رسمی فدراسیون فوتبال مبنی بر لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، عکس‌هایی از حالات و واکنش‌های عزیزاله محمدی منتشر شده و میرشاد مجدی، دو کاندیدای این برنامه نشان می‌دهد که حداقل یکی از آنها از این تصمیم مطلع بوده است.


از سوی دیگر، میرشاد مجدی که در کنار محمدجواد پاینده، مدیر روابط عمومی فدراسیون حضور داشت، با تعجب به صفحه موبایل خود خیره شد و معلوم نیست از روندی که منجر به این شده است یا خیر، اطلاعی به دست می آورد یا خیر. تصمیم ناگهانی یا چیزهای دیگر با مخاطبش چک می کند، اما آنچه مشخص است زبان بدن عزیزاله محمدی نسبت به میرشاد مجدی آرام تر است.
به هر حال باید حداقل تا صبح منتظر ماند و دید که مفاد بیانیه دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو ناگهانی مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال چیست؟

عکس ها: مهدی افشاری



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841068
سپتامبر 08, 1401 در 01:39
41.1 هزار |

0نقطه نظر

ادعای عجیب عزیزمحمدی برترین استودیو فوتبال