پرسپولیس باید از آمار مقابله با گربه سیاه خود بترسد!


سرویس خبر شماره: 2016078
3 اردیبهشت 1403 ساعت 03:00
110 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پرسپولیس جمعه آینده به مصاف ایرالکو می رود که شاید بدترین قرعه ممکن برای آنها در جام حذفی باشد.

پرسپولیس باید از آمار مقابله با گربه سیاه خود بترسد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس با حذف نفت و گاز گچساران باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم اراک برود. این مسابقه در خانه حریف برگزار خواهد شد.

با توجه به رکوردهای تقابل دو تیم در پنج سال اخیر و از زمانی که آلومینیوم به سطح اول فوتبال ایران رسیده است، این دیدار از نظر آماری و تاریخی نشان دهنده کار فوق العاده سخت پرسپولیس برای صعود است چرا که این تیم سه بار در اراک نیز شکست خورده است. . . که این تیم از جام حذفی کنار رفت. پرسپولیس در مجموع چهار بار به مصاف اراک رفت که تنها یک برد در این شهر (بازی رفت فصل قبل قهرمانی) و سه بار باخت و تنها دو ماه و نیم از بازی قبلی گذشته است.

6 بهمن سال گذشته و در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس به لطف سوپرگل امیر نوری در اراک شکست خورد تا شک و شبهه هایی در مورد عثمار ویرا که تجربه سرمربیگری خط دفاعی را تجربه کرده است. قهرمان برای اولین بار، افزایش یافته است. پرسپولیس 4 بار مقابل ایرالکو پیروز شده، 4 بار باخت و 2 بار مساوی شده است اما با توجه به باخت در جام حذفی، اراکی از نظر آماری دست بالا را دارد.

دو سال پیش در 6 فروردین 1401 پرسپولیس و آلومینیوم در تهران و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که تیم اراکی با نتیجه 3 بر 2 سرخ ها را شکست داد و آنها را حذف کرد. با این حساب پرسپولیس گربه سیاه فصل های اخیر طبق این آمار شانس زیادی برای حذف مجدد پرسپولیس از این رقابت ها دارد و شاگردان عثمر بدون شکست در دو ماه و نیم گذشته باید از این تساوی هراس داشته باشند. و این حریف

مجله اخبار فوتبال داخلی