پرسپولیس: 140 میلیارد، استقلال 162 میلیارد (عکس)

در دیگر اسناد جالبی که باشگاه استقلال منتشر کرده و تاریخ آماده سازی آن 13 اسفند (امروز) است، مجموع قراردادهای بازیکنان داخلی استقلال 98 میلیارد تومان، بازیکنان خارجی 49 میلیارد و 800 میلیون تومان، کادر تدارکات یک میلیارد تومان است. و پرسنل 13 میلیارد تومان و 670 میلیون تومان ذکر شده است.

در قسمتی که مربوط به قرارداد بازیکنان و مربیان تیم بزرگسالان استقلال است، 162 میلیارد و 600 تومان در این قسمت هزینه شده است.


سرویس خبر شماره: 1813637 |
13 اسفند 1400 ساعت 16:28 |
27,967 امتیاز خبر|

15نظرات

مخارج سالانه سرخابی منتشر شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرارداد وحدت حنان اف و منوچهر صفروف سالانه 110 هزار دلار است.

با این حساب مبلغ قرارداد پرسپولیسی ها تقریبا 140 میلیارد تومان خواهد بود. نکته مهم این است که مشخص نیست 250 هزار یورویی که به بازیکن خارجی پرسپولیس رفته متعلق به بوژیدار رادوشوویچ است یا شیرزد تمیرف.

نکته جالب اینکه بازیکنان خارجی استقلال در این لیست حضور دارند و احتمالا تا 24 ساعت آینده مدافعان جدیدی به تهران می آیند.

در باشگاه استقلال 162 میلیارد برای تیم بزرگسالان عنوان شد و البته جزئیات جالب دیگری هم وجود دارد. در برگه قرارداد بازیکنان استقلال فعلا تاریخ 13 اسفند تایید شده است اما مشخص نیست در قرارداد استقلالی ها یا پرسپولیسی ها رقم قرارداد بازیکنان خریداری شده در فصل اول نیز محاسبه شده است. یا نه؟

اما نکته جالب اینجاست که کادرفنی بازیکنان ایرانی پرسپولیس که در اینجا به 24 نفر از آنها اشاره می شود، در مجموع 95 میلیارد و 672 میلیون تومان در دستان باشگاه پرسپولیس هزینه کردند.

شماره قرارداد بازیکنان و مربیان تیم های سرخابی ساعاتی پیش در سامانه کدال بارگذاری شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح امروز اسناد باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سایت کدال منتشر شد که بر اساس آن مجموع قراردادهای بازیکنان این دو تیم و کادرفنی آنها درج شد.

* شماره قرارداد کار آزاد
طبق مدارک ارائه شده از سوی باشگاه استقلال، آبی پوشان یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مجموعه ورزشگاه آرارات تهران هزینه کرده و همین مبلغ را برای اجاره محل اقامت رودی زستد نیز پرداخت کرده است.

تیم های پایه استقلال هم دو میلیارد تومان خرج باشگاه می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بر این اساس باشگاه پرسپولیس در مجموع 125 میلیارد تومان برای ملی پوشان و مربیان خود هزینه کرد که رقم 500 هزار دلاری به عنوان هزینه خارجی ها را باید به آن اضافه کرد.

* تعداد قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس
در نتیجه باشگاه پرسپولیس 29 میلیارد تومان برای کادرفنی خود هزینه کرد. یحیی گل محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داوود فنایی و همچنین دو آنالیزور و یک بدنساز در کادرفنی پرسپولیس حضور دارند.