پنجاه و پنج میلیارد اعتبار مجلس به فدراسیون

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت منع قانونی برای کمک به تیم ملی ندارد؟ وی گفت: هیچ منع قانونی برای تامین مالی مستقیم فدراسیون فوتبال وجود ندارد و برای امسال برنامه ریزی شده است. ما سال گذشته چنین بودجه خاصی نداشتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به نظر می رسد برای اولین بار مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه ای را برای صعود تیم ملی به جام جهانی تصویب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1822629 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 12:38 |
1,253 امتیاز خبر|

1نظرات

قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی که همواره پیشتاز بحث و بررسی رویدادهای فوتبالی از جمله ماجرای مارک ویلموتس بوده است، در این باره می گوید: در نظر گرفته شده که فدراسیون فوتبال جداول تخصیص رسماً به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد. سازمان برنامه و بودجه هفته گذشته که باید پیگیری شود. البته فدراسیون هم باید پیگیری کند تا این اعتبار با سرعت بیشتری تخصیص یابد. امیدواریم دولت و سازمان برنامه متعهد به تسریع در تخصیص این اعتبارات باشند و منابع مالی نیز وجود داشته باشد که دولت می تواند برای آماده سازی تیم ملی اختصاص دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، البته همواره در دوره های مختلف کمک های مالی به تیم ملی انجام شده است، اما این کمک ها در قالب درخواست های متعدد از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است اما این بار شورای اسلامی مجلس تصویب کرده است. یک ردیف بودجه برای کمک به تیم ملی و با این بدعت پیش بینی می شود که در آینده نیز تکرار شود.