پورموسوی: ساعت ها برای جذب بازیکنان خارجی وقت گذاشتیم


سرویس خبر شماره: 2015186
29 آوریل 1403 ساعت 7:40 ب.ظ.
101 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دشمن ما بدبختی آورد

سرمربی استقلال خوزستان گفت کنترل بازیکنان خارجی را یک ماه مانده به پایان نیم فصل لیگ برتر آغاز کرده است.

پورموسوی: ساعت ها برای جذب بازیکنان خارجی وقت گذاشتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیروس پورموسوی امروز در نشست خبری پیش از دیدار با گلگهار سیرجان حاضر شد و گفت: ابتدا از مهمان نوازی باشگاه گلگهر سیرجان تشکر می کنم. قبل از اینکه وارد بحث بازی فردا شویم، باید بگویم که فکر می کنم تیم های استقلال خوزستان و گل گهر با وجود ارائه و فوتبال فوق العاده ای که در این فصل ارائه کردند، به جایگاهی در خور نوع فوتبال خود نرسیده اند. این تا حدودی به دلیل بدشانسی است که برای هر دو تیم آمده است.

او اضافه کرد: البته غیر از این دیدار چیزهای دیگری هم باعث شده تا گل گهر با وجود پتانسیل، امکانات و شرایط خوبی که در دو فصل اخیر از آن برخوردار بوده در جمع مدعیان قهرمانی قرار نگیرد و استقلال خوزستان هم نتوانست تک رقمی شود. تلاش برای رتبه بندی یا بقا آسان تر است. امیدوارم این اتفاقات در لیگ بیفتد.

پورموسوی درباره بازی با گل گهر گفت: بازی فردا از دو جهت برای ما مهم است. اول اینکه بتوانیم جایگاه خود را در جدول مسابقات ارتقا دهیم و ثانیاً مثل مسابقه ای بود که شاهد یک بازی عالی از دو تیم بودیم تا دوباره آن را تکرار کنیم. می دانیم که گل گهر از نظر کادرفنی یکی از تیم های خوب ایران است و کادر فنی بسیار خوبی دارد که از نظر فنی و اخلاقی به من علاقه خاصی دارد و کار آنها را دنبال می کنم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی بازی کنیم که همه نگاه ها به سیرجان باشد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی این تیم در نیم فصل گفت: با توجه به اینکه از لیگ 1 صعود کردیم فرصت زیادی برای بستن تیم نداشتیم و سعی کردیم از وجود استفاده کنیم اما با اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم اما یک ماه قبل پایان لیگ 1. نیم فصل اول با باشگاه به این نتیجه رسیدیم که باید تیم را تقویت کنیم، به بازیکنان خارجی روی آوردیم. ما ساعت ها تلاش کردیم تا بچه هایی را جذب کنیم که می توانند به ما کمک کنند و به وضعیت مالی ما نزدیک هستند، خدا را شکر اتفاقات خوبی افتاد و توانستیم در نیم فصل دوم به عقب برسیم. امیدواریم بعد از هفت هفته شرایطمان بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان انتخاب او هستند یا خیر؟ دو بازیکن را از نزدیک دیدیم. من خودم به عراق رفتم و آسو را آنجا انتخاب کردم. دوستون را خوب می شناختیم و اجراهای او را در پاختاکور و کشورهای آسیایی مانند چین و کره که به آنجا رفته بود دیده بودیم. دو بازیکن دیگر عثمان و ساویو هستند که ویدیوهای زیادی از آنها دیده ایم و همه مورد تایید کادرفنی و مدیریت باشگاه قرار گرفته اند.

پورموسوی درباره غیبت های تیمش در بازی فردا توضیح داد: داستون هفتمین اخطار خود را دریافت کرد و متاسفانه در این مسابقه غایب است.

مجله اخبار فوتبال داخلی