دوست دارم با همین شدت از حق استقلال دفاع کنی/ او را رئیس هیئت می خواندند اما 6 ماه در جلسات غیبت داشت/ فراموش کردی بلیت بازی با سپاهان به اصفهان را بگیری؟


حجت کریمی چندی پیش در گفت وگویی درباره فعالیت های فرهنگی اعضای هیئت مدیره گفته بود که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تنها برای اخذ حق جلسه و بلیت مسابقه به این مجموعه می روند که افضلی کاملا تکذیب کرد! اما علیرضا خانی گفت: در دوره ای که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بودم، ایشان را در جلسات ندیدم، این در زمانی بود که آقای افضلی رئیس هیئت مدیره بود. هرگز در جلسات شرکت نکردند، اما هر بار گفته می‌شد که یا در کربلا حضور داشتند یا در خارج از تهران بودند و یا مانع از آمدنشان به جلسه شدند.

وی در پاسخ به این سوال موضوعی مبنی بر اینکه آیا از موضوع بلیت بازی که افضلی دریافت آن از سوی باشگاه از بیخ و بن را تکذیب کرده است، توضیح داد: بله! آنها خودشان در جلسات حضور نداشتند اما دستورشان به همیشه برای دوستان و رفقایشان بلیت می‌گرفتند.

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم بعد از حدود 4 ماه از حضور در هیئت مدیره بود که نامه ای به او نوشتم و پرسیدم لطفاً به هیئت مدیره بیایید و با تشکیل جلسه مسائل را حل کنید. کاری که ایشان در این جلسه انجام دادند، از پاسخ من ناراضی بودند و گفتند: “خوب است که به من تذکر اداری می دهید” در واقع به نظرش رسید که من از یکی از اعضای هیئت مدیره در مقام ریاست خواسته بودم. برای دستور جلسه برای رسیدگی به مسائل روز، اصل این نامه را در اختیار دارم و می توانم آن را به صورت سند در اختیار رسانه ها قرار دهم.

دوست دارم با همین شدت از حق استقلال دفاع کنی/ او را رییس هیات مدیره خطاب کردند اما 6 ماه در جلسات غیبت کرد/ فراموش کردی بلیت بازی با سپاهان به اصفهان را بگیری؟

وی افزود: یکی از موارد مربوط به تقاضای بلیت آنها که به خوبی به یاد دارم، بازی استقلال و سپاهان بود که اصرار داشتند بلیت برای آنها رزرو شود، چطور – فراموش کردند!

خانی با اشاره به مشکلات اخیر باشگاه استقلال به ویژه اختلاف نظر جواد نکنام و علی خطیر خاطرنشان کرد: جالب است که بعد از مدت ها سکوت در مورد مصاحبه آقای کریمی بلافاصله برای دفاع از خود به میدان آمدند. سر آنها پیدا شد آیا به عنوان رئیس هیئت مدیره مشکلات باشگاه خود را تا این حد جدی دنبال کرده اید؟ اختلافاتی که هر روز از زبان نکونام یا سایر موضوعات مرتبط با مسائل فدراسیون می شنویم.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: حالا چند هفته است که سرمربی این تیم گلوی خود را پاره می کند که چرا در بحث داوری این همه مشکلات برای استقلالی ها به وجود آمده است اما هیچ واکنشی از سوی اعضای هیئت مدیره و آقای دکتر وجود ندارد. خود افضلی احتمالاً به عنوان دنباله‌دار دغدغه‌های جواد نکونام برای استقلالی‌ها و به همان اندازه و با همان شدت، اظهار نظر می‌کنید.

بیشتر بخوانید: جباری: در سازمان لیگ همه پرسپولیسی هستند جز یک نفر!



سرویس داخلی اخبار فوتبال