پیراهن رئال به ما یاد می دهد که تا آخرین لحظه بجنگیم

رودریگو ستاره اول رئال مادرید واکنش جالبی به درخشش خود در بازی شب گذشته مقابل منچسترسیتی داشت.

بدون شک ستاره اول رئال مادرید در بازی دیشب، رودریگو جایگزین طلایی کارلو آنچلوتی بود. وینگر جوان برزیلی که در دقیقه 68 جانشین تونی کروس شد، در دقایق 90 و 91 دروازه منچسترسیتی را باز کرد و او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که مقابل پپ گواردیولا به لوس بلانکوس بازگشت. رودریگو نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و دو گل در برد رئال مقابل اسپانیول در لالیگا در اوایل هفته به ثمر رساند.


سرویس خبر شماره: 1822792 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 12:21 |
20,977 امتیاز خبر|

6نظرات

رودریگو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته سانتیاگو برنابئو یک شب دیوانه کننده دیگر را پشت سر گذاشت. او در نهایت موفق شد حریف ستاره خود را با نتیجه 3-1 به دراماتیک ترین شکل ممکن شکست دهد و پس از 120 دقیقه به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

رودریگو در مورد برد و نمایش دیدنی دیشب گفت: “هم تیمی هایم خیلی از من حمایت کردند. باورم نمی شد چه اتفاقی می افتد. گل اول من در دقیقه 90 بود و چیزی نشنیدم چون هنوز عقب بودیم.”
من بسیار خوشحالم که دو گل مهم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندم که رئال مادرید را به جایی که شایسته آن است می رساند. فینال لیگ قهرمانان. ما اکنون به لیورپول و بازی های باقی مانده لیگ فکر می کنیم که می توانیم برای این بازی آماده شویم. این پیراهن به ما یاد می دهد که تا آخرین لحظه بجنگیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی