ربیعی: دردهایم را فریاد نمی زنم

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: سه روز پیش لیستم را به باشگاه دادم. من اسم یک نفر را نبردم، اما گفتم که در آن دو پست، بازیکنان یک تا پنج هستند. انشاالله بتونن جذب کنن. می خواهیم تیم خود را جلوی زمین بیشتر تقویت کنیم. مسیر شیمبا تمام راه رو به جلو و خوب است. بقیه بچه های جلوی ما هم خوب هستند و من از فراز کمی انتظار دارم. بعضی ها فقط موقعیت هایی را می بینند که فراز امام علی(ع) کم دارد، اما می دانم چه مسئولیتی به او دادم و چقدر زحمت می کشد. انشاالله تمرکزش روی ضربات پایانی اش بیشتر می شود، اما من از او راضی هستم چون با تمام وجود تلاش می کند و این برای من خوب است. آقایان لطیفی، محبی و محسن آذرباد هم کار خودشان را می کنند اما باید جلوی زمین خودمان را تقویت کنیم.

وی در نهایت گفت: امسال شرایط خوبی برای امیدها داریم و دو بازیکن امید در تمرینات بزرگسالان حضور دارند و به احتمال زیاد یکی دو بازیکن دیگر هم بیاورم. همچنین آینده درخشانی برای محمد اکبری به عنوان بازیکن رفسنجانی می بینم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن گفت: خسته نباشید به آقای تارتار و کادر محترم ذوب آهن می گویم. این بازی ها همیشه سنگین، سخت و با برخوردهای فیزیکی فراوان هستند. در نهایت در این بازی ها موقعیت های محدودی ایجاد می شود و باید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است بهره ببرید. خوشحالیم که در شروع جام حذفی گام محکمی برداشتیم. در این سه سال، قرعه کشی های اولیه جام حذفی ما با تیم های لیگ برتری بوده است. ما به آن عادت کرده ایم و این خوب است. به بچه هایمان خسته نباشید می گویم. فکر می کنم آنها کار خود را به خوبی انجام دادند و ما سازماندهی شده دفاع کردیم. در جام حذفی، میزان خطا باید بسیار کمتر باشد.

محمد ربیعی می گوید قصد دارد تیمش را جلوی زمین تقویت کند و از هماهنگی خطوط دیگر خوشحال است.

ربیعی: دردهایم را فریاد نمی زنم

در این خطوط هماهنگی خوبی داریم و انشالله سایر خطوط خود را نیز تقویت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید از تلاش تیموری و ترکمن ها در سمت چپ و جعفری و کریم زاده در سمت راست غافل شد. مهرداد رضایی، باقری، سید مهدی حسینی هماهنگی خوبی در محور زمین دارند. از مهرداد رضایی به عنوان یک بازیکن سابق تشکر می کنم که هر بار که به زمین می آید با تمام وجود بازی می کند.

ربیعی ادامه داد: امروز یک درجه و نزدیک به صفر بود و مردم هم آمده بودند. انشاالله در بازی بعدی رفسنجان ورزشگاه را پر ببینم. من این را از مردم می‌پرسم به دلیل نمایشی که تیم مس اکنون در حال نمایش است. بازیکنان شایسته این حمایت در بازی های خانگی هستند.

ربیعی درباره مبدا گفت: ما ده بار به این سوال پاسخ داده ایم. گادوین بازیکن خوبی است و این را در گذشته نشان داده است. گاهی اوقات بازیکن سال خوب نیست و نیاز به تغییر محیط دارد. منشاء بازیکن این تیم است و هر کجا که منشا بخواهد آماده مذاکره هستیم. شما جایی پیدا می کنید که چنین بازیکنانی به ما می دهد. ما همچنین به دنبال پوشش نقاط ضعف با جابجایی هستیم. اگر این اتفاق بیفتد، اگر نشد، منشأ بازیکن آن تیم است. هر جا که ببینم از نظر ذهنی و فنی آماده است از او استفاده خواهیم کرد. من کار او را در تمرین انجام می دهم. شاید بازیکن می خواهد برود و من از آن بازیکن استفاده نمی کنم و کسی را می خواهم که تمرکز داشته باشد و برای تیم من و خودش بجنگد. گاهی اوقات باید به بازیکن زمان داد. برای بازیکنانی که نیم فصل می خواهیم با باشگاه های مربوطه نامه نوشته ایم و باید تک تک فرزندانمان نوشته شود و تصمیم گیری شود تا هر دو طرف راضی باشند.

او درباره فشارهایی که قرار است روی تیمش باشد، گفت: دیروز گفتم فردا صحبت می کنم. من این قصد را داشتم، اما نمی‌خواهم ذائقه مردم و تیمم را به نفع مردم خراب کنم. ما صبور هستیم و می دانیم که مدیریت باشگاه در پنج یا شش روز گذشته سخت کار کرده است. چندین گره وجود دارد و این گره ها باید باز شوند و قول هایی داده شوند. باشد که این شادی پیروزی اکنون باقی بماند. از درد جیغ نمی زنم، اما گاهی از روی دلسوزی می گویم. من در اینجا مسئولیت های زیادی دارم و رابطه من با شاگردانم همان چیزی است که از من انتظار می رود.


سرویس خبر شماره: 1864192
21 ژانویه 1401 @ 5:19 ب.ظ
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منشا بازیکن ماست و باید بجنگد

ربیعی درباره خط دفاعی هماهنگ آنها و ثبت کلین شیت دیگرشان گفت: ایمان سلیمی را خیلی دوست دارم چون مدت هاست او را می شناسم. او پارسال مصدوم شد و امسال یکی دو بار مصدوم شد اما پیشرفتش رو به بهبود است. خط دفاعی ما به خوبی سازماندهی شده است. مجید نصیری نتوانست برخی از بازی های ما را انجام دهد اما فراموش نکنیم که نصیری در سال گذشته 26 بازی معمولی انجام داد. نصیری، ربیع زاده و سلیمی بازیکنان فوق العاده ای هستند. ما کار زیادی با اعداد و ارقام نداریم و آنها باید با حداکثر تمرکز و تاکتیک کار خود را انجام دهند. رامتین، جفرسون، ربیع زاده، نصیری و سلیمی در خط دفاع و در خط دروازه حامد لک و داوود نوشی صوفیانی کار خود را به درستی انجام می دهند.