آیا بازی جوانمردانه مالی شکست خورده است؟ – یورگن کلوپ می گوید نمی تواند پاسخ دهد – باشگاه لیورپول

علیرغم شکست یکشنبه گذشته در ساحل جنوبی، کلوپ از عملکرد بازیکنانش در مقایسه با عملکرد بازیکنانش که دو هفته قبل 3-0 توسط همان حریف شکست خوردند، تشویق شد.

اگر از آن راضی نیستید، آن را کشف کنید، وقت بگذارید، از افراد مناسب بپرسید، پاسخ‌هایتان را کنار هم بگذارید و سپس چیزی از آن بسازید. چگونه می توانم به آن سوال پاسخ دهم؟

پس از شکست لیورپول در جام حذفی یکشنبه گذشته مقابل برایتون، کلوپ گفت که از زبان بدن برخی از بازیکنانش خوشش نمی‌آید، چیزی که در گذشته به ندرت زیر سوال برده است.

ما واقعاً روی آن هستیم، مثبت هستیم، می‌خواهیم بازی‌ها را انجام دهیم و به شانس خود برای رسیدن به چیزی خاص، حتی امسال اعتقاد داریم.

قبل از اینکه ضربه ایستگاهی را واگذار کنیم، یک موقعیت وجود داشت که در آن سه بازیکن نتوانستند دفاع را حمایت کنند، و این چیزی بود که هرگز در زندگی ام دوست نخواهم داشت، و آن روز آن را دوست نداشتم.

“البته خوب نیست که در حال حاضر رهبر گروه نباشیم، اما ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم وضعیت خود را در جدول بسیار بهبود دهیم و این کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. باید از فردا شروع کنیم و از آنجا ادامه دهیم.

به همین دلیل است که هر چیزی که من مستقیماً بعد از بازی می گویم حقیقت واقعی نیست، فقط شاید چیزی است که شما در ثانیه های آخر متوجه شده اید.

آبی‌ها هزینه‌های زمستانی خود را با جذب انزو فرناندز، بازیکنی که در برخی از بخش‌ها به لیورپول مرتبط بود، در ازای رکورد نقل و انتقالات بریتانیا به پایان رساندند.

اما این طور نیست که من هر روز درباره آن قضاوت کنم. زبان بدن در تمرین مشکلی ندارد. امیدوارم آموزش ما همچنان مفید و مفید باشد. من دوست داشتم این جلسات را به عنوان بازیکن برگزار کنم.

اعتقاد بر این است که چلسی با بستن بازیکنان جدید خود به قراردادهای بلندمدت، شکافی را در قوانین FFP آشکار کرده است که به آنها اجازه می دهد هزینه این بازیکنان را در چند سال تقسیم کنند.

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، قبل از مسابقه دور چهارم جام حذفی بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از آنجایی که چلسی پنجره نقل و انتقالات ژانویه را به پایان رسانده و بیش از 280 میلیون پوند برای خرید 8 بازیکن هزینه کرده است، سوالاتی در مورد قوانین بازی جوانمردانه مالی مطرح می شود و یورگن کلوپ می گوید که پاسخی برای آن ندارد.

اینطور نیست که من مجبور باشم همه کارهایی را که همیشه انجام می دهیم دوست داشته باشم و به شما بگویم که آن را دوست دارم، زیرا این درست نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که من دوست ندارم و باید آنها را بهبود ببخشیم و البته در مورد آن صحبت کردیم.

خبرنگاران همچنین از کلوپ درباره شکل محمد صلاح که تابستان گذشته قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرد، سوال کردند.

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، زمانی که برایتون اند هوو آلبیون گل دوم را در اواخر بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دو هفته پیش به نظر می رسید که ما در سطوح کاملاً متفاوتی هستیم، آنها هر طور که می خواستند بازی می کردند و ما نمی دانستیم چه کنیم، این بازی کاملاً متفاوت به نظر می رسید، بنابراین من با آن خوب بودم.

من نمی‌توانم در مورد آن قضاوت کنم، نمی‌توانم چیزی در مورد آن بگویم، زیرا نمی‌دانم قوانین دقیقا چگونه هستند، صددرصد صادق باشم، و چگونه می‌توان به چپ و راست قوانین رفت.

کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند مقررات FFP کار می‌کند، گفت: «من نمی‌توانم بدون وکیل پاسخ دهم، زیرا سؤال را درک نمی‌کنم.

افرادی هستند که فکر می کنند چرا به کلوپ قرارداد دادند؟ در دنیای ما اینطور است، کاملاً خوب است.

ما فقط می‌توانیم تمام این پرسش‌ها و بحث‌ها را با اجرای در سطح عالی خود متوقف کنیم، و این کاری است که باید انجام دهیم، و روی آن کار خواهیم کرد.

“تبریک می گویم. اکنون آنها یک تیم عالی دارند و اکنون باید از آن استفاده کنند.”

“ما یک شانس جدید داریم [in the league] تقریباً در برابر همه، و این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/has-financial-fair-play-failed-jurgen-klopp-says-he-cannot-answer/ منبع:

و سرمربی لیورپول اظهار نظر “زبان بدن” خود را پس از بازی به اقدامات برخی از بازیکنانش در ترکیبی که منجر به برنده شدن برایتون شد، پیشنهاد داد.

و شاید تیم‌های دیگر نیز آن را پیدا می‌کردند، اما علاوه بر آن به پول نیاز دارید و آنها هر دو را داشتند.

کلوپ در روز جمعه در وظایف رسانه ای خود قبل از ولوز به شوخی گفت که نمی تواند در مورد هزینه های چلسی “بدون وکیل” صحبت کند و زمانی که بیشتر به فکر کردن درباره شکست FFP بود، کلوپ پاسخی ناامید کننده داد.

“اگر تخصص من مسائل مالی در سراسر جهان باشد، شاید من آن شخص بودم، اما واقعا فکر می کنم که این کار شما خیلی بیشتر است.

آلمانی روز جمعه به خبرنگاران توضیح داد که منظورش از این اظهار نظر چیست، اما تاکید کرد که این یک مشکل کلی نیست.

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: بازیکنان لیورپول وقتی که برایتون اند هوو آلبیون اولین گل تساوی را در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و لیورپول در ورزشگاه فالمر به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما علیرغم اینکه صلاح در هفت بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده است، سرمربی لیورپول نگران عملکرد اخیر این بازیکن مصری نیست.

این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما ما اقداماتی را انجام دادیم. اینطور نیست که هر چه چهار هفته پیش گفتیم کاملاً بی فایده بود.

“اما شاید آنها راهی پیدا کردند که کاملا قانونی باشد، و سپس “تبریک”.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 21 ژانویه 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

«این واقعاً داخل بود [me] همینطور، و به همین دلیل در مورد چند مورد صحبت کردم، اما زبان بدن یک مشکل کلی نیست، اما در چند لحظه من آن را دوست نداشتم، این درست است.

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: محمد صلاح از لیورپول قبل از بازی دور چهارم جام حذفی بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما در حال حاضر ارائه نمی دهیم، انتقاد وجود دارد، مشکلی نیست. شما می توانید شخصیت، دانش، توانایی را زیر سوال ببرید، شما حق دارید همه کارها را انجام دهید، اما اگر یک بازیکن برجسته و در کلاس جهانی فوتبال نباشید، نمی توانید تعداد گل های Mo را به ثمر برسانید.

“پس شما گل را قبول می کنید. حتی زمانی که بیشتر از آنچه می خواستم بازی ها را باختیم، به یک بازنده فوق العاده تبدیل نشدم.

وی افزود: تا زمانی که گل را دریافت نکردیم، از نظر بازی خوب بودم، زیرا گامی در مسیر درست بود.

“شما این احساسات را دارید، و قبل از اینکه بتوانم با همه چیز کنار بیایم، در حال حاضر بیرون هستم و با همه شما صحبت می کنم [the media]. این نیز مفید نیست.

«فکر می‌کنید این ربطی به قرارداد جدید دارد؟ فقط درست نیست.

ما مجبور شدیم خیلی تغییر کنیم تا فقط اجازه دهیم جریان پیدا کند. و لحظاتی بود که مو در سال گذشته گل می زد. در بازی برایتون معمولا 100 درصد گل می زنند و حالا نه.

چگونه می توان از یک مدیر فوتبال در این مورد سوال کرد؟

او ادامه داد: “من از دو یا سه بازیکن ریکاوری حول یک ضربه ایستگاهی خوشم نمی آمد، چیزهای زیادی بود که دوست نداشتم.”