تن هاگ می گوید قهرمانی در جام حذفی برای منچستریونایتد بیش از حد موفقیت است

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که قهرمانی در جام حذفی برای تیمش یک موفقیت بیش از حد خواهد بود و اعلام کرد که رسیدن به فینال به خودی خود یک شاهکار بزرگ است.

منچستریونایتد به سختی از خروجی نیمه نهایی جام حذفی از چمپیونشیپ ساید کاونتری سیتی فرار کرد

منچستر یونایتد در نیمه نهایی جام حذفی بعدازظهر یکشنبه (21 آوریل) به مصاف کاونتری سیتی رفت. روی کاغذ، این یک ماجرای یک طرفه به نظر می رسید و برای 70 دقیقه اول، برای شیاطین سرخ بسیار ساده به نظر می رسید. آنها در استادیوم ومبلی با نتیجه 3-0 پیش بودند که الیس سیمز اولین گل را برای کاونتری سیتی به ثمر رساند (دقیقه 71). هشت دقیقه بعد، کالوم اوهار پول کاونتری را دو برابر کرد تا اینکه حاجی رایت در دقیقه پنجم وقت تلف شده از روی نقطه پنالتی بازی را 3-3 کرد.

منچستریونایتد که شوکه شده بود، نتوانست راهی برای بازگشت در وقت اضافه پیدا کند و همین امر باعث شروع ضربات پنالتی شد. کازمیرو اولین ضربه نقطه‌ای یونایتد را از دست داد تا کاونتری سیتی به برتری برسد، اما اشتباهات اوهار و بن شیف باعث شد تا یونایتد در ضربات پنالتی به پیروزی 4-2 دست یابد. به جز چند نفر، بازیکنان منچستریونایتد این برد را جشن نگرفتند، زیرا می دانستند در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه ومبلی بسیار کمتر از حد انتظار بودند.

اریک تن هاگ می گوید که قهرمانی در جام حذفی برای منچستریونایتد بیش از حد موفقیت خواهد بود

قهرمان 20 بار انگلیس در 25 می در فینال جام حذفی در ورزشگاه ومبلی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. تن هاگ در بحث دربی آتی منچستر گفت که قهرمانی در جام حذفی یک موفقیت بیش از حد خواهد بود و به آسیب هایی که تیمش با آن مواجه شده اشاره کرد. این فصل

او (از طریق ایندیپندنت) گفت:

من می گویم با تمام مشکلاتی که داشتیم، عملکرد بیش از حد است.

رسیدن به فینال در حال حاضر یک دستاورد بزرگ است، اما ما برای کسب جام اینجا هستیم. ما فرصتی برای کسب یک جام داریم و این خوب است. اما ما از حضور در فینال راضی نیستیم، می‌خواهیم آن را ببریم و این همان چیزی است که دنبالش خواهیم رفت و این ذهنیت ماست.

تن هاگ با افزودن این موارد به پایان رسید:

به همین دلیل است که ما موفق هستیم. به همین دلیل است که من بیش از 10 سال به عنوان یک مدیر موفق هستم، من همیشه حداکثر از هر تیم را به نمایش می گذارم.

منچستریونایتد در حالی که آنها در رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند، شانس کمی برای راهیابی به یکی از دو رقابت برتر اروپایی با قرار گرفتن در جمع پنج تیم برتر دارند. با این حال، اگر آنها بتوانند با هزینه منچسترسیتی فینال جام حذفی را ببرند، به طور خودکار به مرحله گروهی لیگ اروپای اروپا در فصل آینده راه خواهند یافت.

https://sportslens.com/news/manchester-united-boss-erik-ten-hag-fa-cup-over-achievement/ منبع: