احتمال فشار هواداران استقلال بر قلانوی/ پیروزی دوبل برای ستاره های آبی

از طرفی دعوت نکردن آقای گل از لیگ برتر به تیم ملی کار را برای امیر قلعه نویی بسیار سخت می کند. شاید اگر الان سرمربی تیم ملی بگوید سبک بازی مهدی قیدی مناسب تیم ملی نیست یا مثلا من بازیکنان دیگری به جای او دارم اما اگر قیدی با گل هایش استقلال را قهرمان کند و آقای قایدی شود. استقلال هم این بازیکن را به تیم ملی دعوت می کند.

مهدی قیدی در این فصل فراز و نشیب های خود را داشته است. او شروع نسبتا خوبی داشت، سپس در مقطعی بد سقوط کرد، اما حالا چند هفته ای است که گل می زند و به ستاره بزرگی از نظر گلزنی تبدیل شده است، به طوری که بسیاری او را بهترین بازیکن و آماده ترین استقلال می دانند. شاگردان ساپینتو روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار می روند. استقلال در اولین بازی دو تیم با گل محمد محبی یک بر صفر پیروز شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال مهدی قیدی که در سه بازی اخیر استقلال گلزنی کرده از جمله بازیکنانی بود که به تیم ملی دعوت نشد. او انگیزه های زیادی دارد تا با ادامه درخشش در لیگ برتر و دعوت به اردوهای بعدی تیم ملی نظر مساعد امیر قلعه نویی را جلب کند.

استقلالی ها 4 هفته است که پیروز میدان هستند و حالا مهدی قیدی می خواهد برای چهارمین هفته متوالی مقابل هواداران گلزنی کند. اتفاقی که می تواند شانس مهدی را برای آقای گل در لیگ برتر افزایش دهد. اینکه مهدی قائدی این عنوان را به دست آورد، پیروزی مضاعف او و استقلال است. اگر قیدی در هفته های آینده به همان اندازه آقای گل شود، گل بزند، قطعا استقلال از گل های او سود می برد و شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت.