پلیکانز در این جمعه مقابل کینگز، زیون ویلیامسون را نخواهند داشت

دیشب پلی آف از نظر فنی در NBA آغاز شد. این بازی پلی آف رسمی نیست، بلکه مسابقات پلی آف است. در اوایل پنجره، لس آنجلس لیکرز در راه رویارویی با نیواورلئان پلیکانز بود. این دومین بازی متوالی آنها پس از دیدار در آخرین روز از فصل عادی بود.

با رفتن به مسابقه دیشب، پلیکانز مورد علاقه (-1) قرار گرفت و می دانست که دستوری برای شکست دادن لس آنجلس دارد. با این حال، زیون ویلیامسون حضور خود را مقابل لیکرز احساس کرد و یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خود را داشت. این بازیکن 23 ساله 40 امتیاز، 11 ریباند و 5 پاس گل داشت. ویلیامسون در کوارتر چهارم با تساوی 95-95 بازی را ترک کرد. نیواورلئان 110-106 شکست خورد. علاوه بر این، ویلیامسون قبلا برای بازی روز جمعه مقابل پلیکانز کنار گذاشته شده است.

آیا پلیکانز در این جمعه در مسابقات بازی در مقابل کینگز شانسی دارند؟

زیون ویلیامسون در میانه سالم ترین فصل دوران حرفه ای خود بود. با احتساب بازی پلی این دیشب مقابل لس آنجلس، ویلیمسون در این فصل در 71 بازی به میدان رفت. به مراتب بالاترین در دوران حرفه ای او. انتخاب سابق دور اول راهی برای مدیریت مصدومیت‌هایش در فصل 2023-24 پیدا کرد و نسبتاً سالم ماند. این تا بازی دیشب پلیکانز مقابل لیکرز بود. متأسفانه ویلیامسون به زمین رفت و با 3:13 مانده به پایان چهارم بازی را ترک کرد. او برنگشت و پلیکانز در بازی پلی‌این شماره 7 مقابل 8 شکست خورد. با این حال این تیم همچنان این فرصت را دارد که این جمعه برای رتبه هشتم رسمی بازی کند.

حریف آنها ساکرامنتو کینگز خواهد بود که شب گذشته گلدن استیت وریرز را در بازی پلی این شماره 9 مقابل 10 شکست داد. کیگان موری با 32 امتیاز در صدر ساکرامنتو قرار گرفت. بدون زیون ویلیامز، آیا پلیکان ها در این جمعه در مقابل کینگز شانس دارند؟ به جز صهیون، هیچ بازی دیگری بیش از 12 امتیاز برای نیواورلئان در باخت خود به لیکرز کسب نکرد. اگر بخواهند شانسی برای ناراحت کردن پادشاهان داشته باشند، به تولید بیشتری از دیگر بازیکنان کلیدی خود نیاز دارند.

در مقابل لیکرز، دو نفر از استارترهای نیواورلئان موفق به کسب امتیاز دو رقمی نشدند. یوناس والانسیوناس با چهار و سی جی مک کولوم فقط 9 امتیاز را به پایان رساندند. تعداد گل های براندون اینگرام در بازی پلیکانز پایین بود. اینگرام 11 امتیاز گرفت و 4 بر 12 از زمین بازی شد. در این فصل، او میانگین (20.8) امتیاز در هر بازی دارد. پلیکان ها به این نوع تولید نیاز دارند و اگر بخواهند با کینگز بپیوندند، به تعدادی نیاز دارند. چه کسی برای پلیکانز در این جمعه زمانی که آنها بدون ستاره PF خود Zion Williamson به مصاف کینگز بروند، به میدان می‌روند؟



https://sportslens.com/news/new-orleans-will-be-without-zion-williamson-hamstring-on-friday-vs-the-kings/ منبع: