ادعای جالب بارسلونا/ موقعیت لواندوفسکی جای مسی را گرفت

خمس ادامه داد: “لواندوفسکی مثل لیونل مسی است و بارسا دوباره بازیکنی مثل مسی دارد. با او دیگر کسی به مسی اشاره نمی کند. لواندوفسکی می تواند هر فصل 40 گل را تضمین کند و 20 پاس گل بدهد. اگر بارسا نداشت لواندوفسکی را نداشت.” او با همان شرایط فصل قبل روبرو می شد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پاکو خمس، مربی سابق رایوویکانو، معتقد است که روبرت لواندوفسکی کاملاً با فلسفه بارسلونا مطابقت دارد، اما رافینیا و دمبله با این فلسفه سازگار نیستند، اگرچه ژاوی به درستی از آنها در ترکیب تیمش استفاده می کند. او در این رابطه به مارکا گفت: “نمی توان گفت که بارسلونا با سبک و فلسفه همیشگی خود بازی می کند. بارسا ژاوی روی ضدحملات حساب ویژه ای باز کرده است. بارسا اکنون دو وینگر بسیار خوب و سریع دارد که می توانند به حریف ضربه بزنند. لواندوفسکی کاملاً با فلسفه فوتبال بارسلونا سازگار است، اما دمبله و رافینیا سبک‌های متفاوتی دارند. وقتی دمبله و رافینیا را دارید، توپ را به پای آنها نمی‌دهید. طبیعی است که ژاوی بگوید. بازیکنانش توپ های بلندی را برای دمبله و رافینیا ارسال کنند تا از سرعت و دوندگی خود نهایت استفاده را ببرند.

روبرت لواندوفسکی در بارسلونا شروع بسیار خوبی داشت و شنبه شب مقابل سویا پنجمین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر رساند. ستاره لهستانی موفق شد در بازی مقابل رئال سوسیداد و رئال وایادولید یک گل به ثمر برساند و در سانچز پیسخوان موفق شد در دقیقه 36 گل دوم بارسا را ​​مقابل سویا به ثمر برساند. لواندوفسکی به همراه عثمان دمبله و رافینیا مثلث خطرناکی را در خط حمله بارسا تشکیل دادند.