اودگارد بهترین هافبک لیگ برتر است نه دی بروین!

اما اودگارد کارهایی را انجام می دهد که همه بازیکنان بزرگ می توانند انجام دهند. اکثر بازیکنان این روزها وقتی به توپ می رسند عجله دارند، اما اینطور نیست. خونسردی او و توانایی او در گلزنی با پای چپش که با آن چهار یا پنج گل به ثمر رساند، عالی است. او واقعاً کاپیتان و رهبر تیمش در زمین است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اودگارد در این فصل به ستاره بی چون و چرای آرسنال تبدیل شده و نقش مهمی در هدایت این تیم در لیگ برتر انگلیس داشته است.


سرویس خبر شماره: 1896380
27 مارس 1401 ساعت 11:30 صبح
1.6 هزار |

0نقطه نظر

جیمی ردنپ:

بازیکن سابق لیورپول در این باره به اسکای اسپورت گفت: “در حال حاضر اودگارد شماره یک و بهترین است. هیچکس بهتر از او در لیگ برتر نیست. ما می گفتیم کوین دی بروین بهترین هافبک است و این نه تنها در لیگ برتر بلکه در جهان هم درست است.اما شرایط دیگر مثل قبل نیست.او مثل گذشته بازی نمی کند.

1795077

کار بسیار مهم دیگری که انجام می دهد این است که وقتی توپ را در اختیار ندارد به سمت بازیکن حریف می رود و پرس می کند. او مرد اول است، اولین نقطه شروع دفاع است، جلو می رود و پرس می کند و ناگهان توپ را می گیرد و این کار را خیلی خوب انجام می دهد.”

جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول معتقد است که مارتین اودگارد عنوان بهترین هافبک لیگ برتر را کسب کرده است.

اودگارد بهترین هافبک لیگ برتر است نه دی بروین!



مجله اخبار فوتبال خارجی

استعداد او در خط هافبک باعث شده است که بسیاری از فوتبالدوستان و صاحب نظران از پختگی، استعداد و توانایی او در مدیریت بازی، خلق موقعیت و حتی گلزنی تمجید کنند و ردنپ یکی از کسانی است که علاقه خاصی به سبک بازی او دارد.