بهترین مربی فصل پرتغال؛ طراحی بندر

پورتو مدتی است برای ما اهمیت خاصی پیدا کرده است که بی شک حضور و درخشش مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی در این تیم است. از اخبار منتشر شده به نظر می رسد مهدی طارمی و کونسسائو فصل آینده در پورتو حضور خواهند داشت و رابطه این سرمربی و بازیکنش حداقل تا یک فصل دیگر در باشگاه پرتغالی ادامه خواهد داشت.

پورتو فصل گذشته در 34 بازی خود در لیگ 18 تیمی پرتغال کاپیتان کونسسائو بود و تنها یک شکست را به نام خود ثبت کرد. شاگردان کونسیسائو در فصل گذشته 29 برد، 4 تساوی و یک باخت داشتند.

سرخیو کانسائو فصل گذشته با پورتو نتایج درخشانی کسب کرد. تیم او با کسب 91 امتیاز در لیگ آن کشور قهرمان لیگ و جام حذفی پرتغال شد و رکورد امتیازی تاریخ لیگ پرتغال را شکست.

سرخیو کونسسائو، سرمربی پورتو، به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ پرتغال انتخاب شد.


سرویس خبر شماره: 1832244
15 جولای 1401 در 00:18
1.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کونسسائو که متولد 1974 است، پیش از نیمکت نشینی پورتو هدایت نانت فرانسه را بر عهده داشت و در سال 2017 به پورتو دعوت شد تا به عنوان سرمربی این تیم پرافتخار پرتغالی بنشیند. او قبل از مربیگری فوتبالیست بود و در تیم ملی کشورش پرتغال و چندین باشگاه پرتغالی و غیر پرتغالی عملکرد خوبی داشت. او در دوران بازی خود فوتبال خود را در پنج کشور و 10 تیم ادامه داد و سرانجام پس از آویختن کفش هایش تصمیم گرفت به کادر فنی بپیوندد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مراسم اهدای جوایز بهترین های فصل گذشته لیگ پرتغال، جایزه بهترین مربی فصل به سرخیو کونسسائو، سرمربی پورتو اهدا شد. طی این رای گیری بهترین بازیکنان فصل با رای مستقیم تمامی کاپیتان های تیم های حاضر در لیگ پرتغال و همچنین مربیان اصلی این تیم ها انتخاب می شوند.