به لذت بردن از برد سیتی ادامه دهید…

صبح همگی بخیر.

همه چیز بعد از یک برد آرام می شود، به خصوص زمانی که وارد یک اینترلال می شویم، اما فکر نمی کنم پیروزی مقابل منچسترسیتی به سرعت برخی از بازی های دیگر محو شود. بالاخره این یک مدت طولانی بود، و این بر ما واجب است که از آن لذت ببریم، تا زمانی که دوست داریم از آن لذت ببریم.

فراتر از Arsecast Extra، می‌توانید ستون تاکتیک‌های جدید لوئیس را بررسی کنید که به نحوه راه‌اندازی تیمش برای این بازی میکل آرتتا و برخی از تغییراتی که در طول آن انجام داده است، می‌پردازد. در وبلاگ دیروز چیزهای زیادی در مورد معنای این برد برای خود تیم وجود داشت، اعتقادی که بازیکنان می توانند از آن بگیرند، اما من فکر می کنم یک چیز خاص در مورد سرمربی اینجا نیز وجود دارد.

او دارد قبلا پپ گواردیولا را شکست داده بود. نیمه نهایی جام حذفی در سال 2020، جامعه شیلد در این فصل، اما ناتوانی در به دست آوردن برتری او در لیگ برتر، مطمئنم، مانند خارشی بود که او نمی توانست خراش دهد. تنها نکته مهم این واقعیت است که آرسنال سه امتیاز را از بهترین تیم جهان گرفت، اما برای آرتتا با توجه به رابطه او با گواردیولا و آن باشگاه، این موضوع کمی عمیق تر از آن خواهد بود. حداقل ممکن است در سؤالاتی که در مورد انتظارات او از پپ قبل از هر بازی وجود دارد، افت کند، گویی که قبلاً صد بار از آنها سؤال نشده است.

او مردی بسیار پرشور است، همانطور که همه ما می‌توانیم در هر بازی ببینیم، اما واکنش او به گل مارتینلی کمی اضافی بود. مثل عکس آن گل دیرهنگام رودری در ژانویه 2022 بود، ضربه محکم آن لحظه با ضربه اوج مارتینلی که به پشت دروازه برخورد کرد، جایگزین شد. و همانطور که ستون تاکتیک ها نشان می دهد، این نتیجه چگونگی راه اندازی آرسنال توسط آرتتا بود. گاهی اوقات آن لحظه فرا نمی رسد، شما نکته را در نظر می گیرید و فکر می کنید “باشه، ما از باخت به آنها دست کشیدیم، بیایید دفعه بعد بهتر عمل کنیم”، اما این خیلی بهتر است.

برای آن دسته از شما که در بخش آمار و ارقام هستید، جان اولینگتون آرسنال 1-0 من سیتی را دارد – با اعداد و ارقام در آرسبلاگ نیوز. چیزهای زیادی برای باز کردن بسته بندی وجود دارد، اما من به خصوص از این در مورد ویلیام سالیبا لذت بردم:

او 100 درصد از دوئل های خود را برد و 97 درصد از 70 پاس تلاش خود را در برابر من سیتی انجام داد. مرد فرانسوی حتی یک خطا هم مرتکب نشد و یک بار هم از او دریبل نشد.

عملکرد فوق‌العاده‌ای بود و فکر می‌کنم آمار پاس‌ها به‌ویژه خونسردی این مرد جوان را نشان می‌دهد. سیتی یکی از سخت‌ترین تیم‌ها برای بازی مقابل است، و به‌ویژه در نیمه دوم دیدیم که آن‌ها بیشتر از نیمه اول فشار می‌آورند، اما این برای بیگ ویلی آزاردهنده نیست. او فقط آن را به شما منتقل می کند. نحوه برخورد او و گابریل با هالند و آلوارز بسیار لذت بخش بود. بنابراین اغلب چیزهایی که مردم دوست دارند در فوتبال ببینند استعداد، هجوم، مهارت و غیره است، و من این را درک می‌کنم، اما به عنوان یک هافبک میانی سابق، از دیدن مدافعان بزرگ و دفاع عالی لذت می‌برم. ما این را از هر دوی آنها در روز یکشنبه دریافت کردیم.

به هر حال، سالیبا به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا، از ترکیب فرانسه برای اینترلول خارج است. امیدوارم هیچ چیز خیلی جدی نباشد. این در حالی است که بوکایو ساکا نیز از بازی های انگلیس خارج است که برای ما خوب است. با این حال، او باید برای انجام وظیفه گزارش می داد تا تیم پزشکی انگلیس بتواند او را ارزیابی کند. شاید این بخشی از پروتکل‌ها باشد، اما واقعاً به یاد نمی‌آورم که این مورد برای پخش‌کننده دیگری اعمال شده باشد. اگر او برای شروع برای آرسنال مناسب نبود – جایی که اگر آماده باشد همیشه شروع می کند – باید برای گرت ساوتگیت به اندازه کافی خوب بود.

من تمایل به داشتن بازیکنی به خوبی ساکا را برای بازی مقدماتی مقابل ایتالیا درک می‌کنم، اما واقعاً فکر نمی‌کنم نیازی به گذر از این نوع تقلب وجود داشته باشد. امیدوارم دو هفته مرخصی واقعاً برای او مفید باشد، فقط برای بهبودی، تحت درمان قرار گرفتن در ناحیه همسترینگ، و سپس آماده شدن برای رفتن زمانی که ما به او نیاز داریم تا چند هفته دیگر مقابل چلسی.

درست است، برای امروز صبح است. کمی بعد به ما در Patreon بپیوندید تا قسمت جدیدی از The 30 را مرور کنیم.

فردا اینجا بیشتر!

https://arseblog.com/2023/10/keep-enjoying-the-city-win/ منبع: