ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان برای بازی امروز 18 بهمن 1401 دیلی فوتبال | akhbarfootball

یازده هفته باقی‌مانده فصل لالیگا قرار است تنها در عرض 5 هفته برگزار شود. بازیکن سابق استقلال در تقابل با این تیم توانست به یک امتیاز این دیدار جنجالی دست یابد و اکنون صحبت‌های جالبی در این خصوص مطرح می‌کند. مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ‌پوشان کمک اسپانسر باشگاه استقلال به این باشگاه را تأیید کرد. روند نقل و انتقالاتی استقلال و خریدهای تابستانی این تیم تا امروز امیدوار کننده نبوده و آنها به صورت رسمی تنها 2 بازیکن به خدمت گرفته اند. از بازی با ذوب‌آهن در همین جام حذفی که سیدحسین حسینی به قفس توری استقلال بازگشت تا بازی با سایپا که استقلال 7 تقابل را سپری کرده، دروازه استقلال فقط دو بار به روی حملات حریف باز شده است.

اندیشه آسیا، تاسیس آموزشگاه

سرمربی سابق مجله اخبار فوتبال، برای قبول هدایت باشگاه الغرافه وارد قطر شد. سرمربی پرتغالی استقلال نام چند مهاجم خارجی را برای شروع مذاکرات به مدیران باشگاه اعلام کرده است. بازیکنی که در سن بالا احیا شد، برای عقد قرارداد جدید و نجومی ناچار به تمجید از مربی تازه کار تیمش شد.

http://3dmark.ir

استقلال (شوش)، روستایی از توابع بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان ایران است. [ویکی فقه] استقلال در معانی انجام کاری بدون تکیه بر فرد یا چیزی دیگر، تحت سلطه دیگری نبودن و انفراد به کار رفته است. استقلال به معنای اول به مناسبت در باب های صلات، تجارت، وکالت، وصیّت، نکاح و صید و ذباحه به کار رفته است. و به معنای دوم در مسائل مستحدثه از آن سخن رفته است.

مسی با تقلب برنده توپ طلا شد/عکس

در حال حاضر فرهاد مجیدی هدایت تیم فوتبال استقلال را به عهده دارد. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره جذب بازیکن به صحبت های سرمربی این تیم رجوع کرد تا تکلیف خرید نهایی خارجی آبی پوشان همچنان نامشخص باقی بماند. باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به دلیل اظهاراتش علیه ساپینتو شکایت کرده است. کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد. تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با مس کرماندر کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

بازار نقل‌وانتقالات و یک اتفاق غیرمنتظره؛ زمستانِ سخت آبی‌ها!

نمایی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال پس از قهرمانی در سوپر جام ایران ۱۴۰۱، آن‌ها مراسم قهرمانی و بالا بردن جام را برای همبستگی با اعتراضات سراسری ایران بدون خوشحالی برگزار کردند. کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید. مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور پس از شکست مقابل سپاهان گفت که تیمش در نهایت قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد. به گزارش اینتیتر به نقل از سیتنا، نزدیک به یک سال پیش بود که باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی وقت خود و به منظور تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستان را به خدمت گرفت. به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است.

  • گزینه سرمربیگری استقلال هدایت یک تیم لیگ برتری را قبول کرد.
  • نیمه نخست دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال(تاج) ایران با تساوی به پایان رسید.
  • این تیم پس از قهرمانی آسیا روند رو به سقوط را آغاز کرد و با قانون فدراسیون فوتبال در دوران ناصر نوآموز، به دسته سوم سقوط کرد.
  • سال بعد استقلال یک بار دیگر حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد که در گام آخر در ضربات پنالتی مغلوب تیم الهلال عربستان سعودی شد و از دست‌یابی به سومین قهرمانی قاره‌ای بازماند.