حرکات ساپینتو عجیب است/ صحنه کاپیتان استقلال در جام جهانی قطر باشید

وی افزود: فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات لیگ خیلی خوب کار می کند و باید گفت که هر سال دو یا سه بمب برقی دارد که منفجر کند. حاجی این کار را می کند و می داند که برای سربلندی استقلال چه باید بکند. به نظر من او بهترین مربی استقلال است.

منصور رشیدی، سرمربی پرتغالی استقلال در خصوص عملکرد ساپینتو گفت: درست است که ساپینتو برای اولین بار به ایران آمد و در لیگ برتر فعالیت می کند اما در 9 هفته اخیر هنوز نتوانسته کشف کند. فوتبال ایران.

وی افزود: متاسفانه سرمربی استقلال روی قضاوت داوران بسیار حساس است و حرکات عجیبی از خود نشان می دهد که چندان جالب نیست. در نهایت او جریمه و محروم شد اما مطمئن باشید این جریمه ها و محرومیت ها به ضرر استقلال است.

منصور رشیدی در گفتگو با خبروشی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال گفت: از جزئیات این ماجرا اطلاعی ندارم اما این را هم پرسیدم که چرا مسئولان ورزش این تغییرات را از روز به بعد انجام دادند. با این حال حاجی فردی شناخته شده در باشگاه استقلال است که سابقه بسیار خوبی در مدیریت باشگاه دارد و برای او آرزوی موفقیت دارم.

دروازه بان سابق آبی پوشان در پایان به عملکرد حسینی مدافع استقلال اشاره کرد و گفت: حسینی بهترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران است، او در فصل گذشته در هر بازی چندین سیو موثر انجام داد تا یکی از مهره های اصلی فوتبال ایران باشد. قهرمانی استقلال در لیگ برتر.» کاپیتان استقلال در این فصل نشان داد که از آمادگی بالایی برخوردار است و به همین دلیل از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شد. با توجه به اینکه اخیرا محمدرضا اخباری، مدافع تراکتورسازی نیز عملکرد خوبی داشته، او هم انتخاب شد اما به نظر من حسینی یکی از سه دروازه بان برتر ایران در جام حذفی فوتبال قطر خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال