رسمی: سون اولریش با بایرن تمدید کرد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پس از اعلام رسمی تمدید قرارداد اولریش به رسانه ها گفت: “این تمدید قرارداد نشان می دهد که سون چقدر از نظر ورزشی برای تیم مهم است. او همیشه برای ما بازیکن قابل اعتمادی بوده است. زمان تیم “او باید بهترینش را می داد. سون همچنین یکی از رهبران رختکن بایرن است. حضور او و مانوئل به عنوان دروازه بان بایرن مونیخ در سال های اخیر برای ما مهم بوده است. آنها یکدیگر را تقویت می کنند و حضور هر دو دروازه بان در این پست برای باشگاه بسیار مهم است.”

سون اولریش، 34 ساله، دروازه بان دوم بایرن است و هر زمان که مانوئل نویر نتواند در دروازه بایستد، مسئولیت محافظت از دروازه آن طرف را بر عهده دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که سون اولریش، دروازه بان آلمانی این باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل تمدید کرد. او طبق قرارداد قبلی تا سال آینده با باواریایی ها قرارداد داشت اما حالا تا سال 2024 بازیکن بایرن خواهد بود.

سون اولریش، دروازه بان دوم بایرن مونیخ قرارداد خود را به مدت یک سال با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: سون اولریش با بایرن تمدید کرد


سرویس خبر شماره: 1853038
20 نوامبر 1401 ساعت 20:05
766

0نقطه نظر

اولریش که هواداران بایرن مونیخ او را سون دوار می نامند پس از تمدید قراردادش گفت: “خیلی خوشحالم که دوباره در بایرن می مانم. در طول سال ها کار با تیم و به خصوص مانوئل نویر برای من بسیار ارزشمند بوده است. ما در شرایط عالی هستیم. هارمونی و من واقعا از نقشم در این تیم خوشحالم. بایرن مونیخ می داند که هر زمان که به من نیاز داشته باشد در خدمت آنها هستم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی