سالرنو 0 – 2 یوونتوس؛ فراموشی تلخ لیگ قهرمانان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس که چند روز پیش شوک بزرگی را متحمل شد و در خانه مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، امروز مقابل سالرنیتانا بهترین تیم بود و 0-2 پیروز شد.

در اواخر نیمه اول، سالرنیتانا فرصت خوبی برای بستن فاصله داشت، اما ضربه بوناازولی از لبه محوطه جریمه توسط ووکی ش شزنی مهار شد و یوونتوس با همین برتری 0-0 به پایان رسید.

اما در دقیقه 30 یوونتوس گل دوم را به ثمر رساند. روی پاس دقیق ماتئو دی سیلیو از سمت راست بود که دوسان ولاوویچ در محوطه جریمه بلند شد و گل دوم خود را به ثمر رساند تا گل دوم یوونتوس را رقم بزند.


سرویس خبر شماره: 1816203 |
29 مارس 1400 ساعت 19:22 |
89 |

0نظرات

دقایقی بعد این بار دیبالا فرصت بزرگی را برای دوسان والاوویچ فراهم کرد و ستاره صربستانی یوونتوس در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما سپه با مهار تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد و یوونتوس بازی را به خوبی اداره کرد. در دقیقه 63 روی پاس زمینی کوادرادو یوونتوس می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه ماتیس دی لیخت توسط سپاهان دفع شد.

در دقیقه 13 باز هم در سمت کوادرادو بود که این بار دیبالا تا گل دوم یوونتوس تک به تک نشد اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع گل اول را به ثمر رساند. روی حرکت خوان کوادرایو از سمت راست، پاس دوسان والاوویچ در محوطه برای پائولو دیبالا، این بازیکن با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند.

دقایقی بعد این وردی بود که فرصت خوبی برای بستن فاصله داشت اما ضربه او از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب ووچیک شزنی همراه شد. بیانکونری ها سپس بازی را به خوبی مدیریت کردند و توانستند با همان دو گل از سد سالرنیتانا عبور کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یوونتوس در نیمه اول با نمایشی خوب با دو گل سالرنیتانا را شکست داد.