سقوط احتمالی به مقام سوم آسیا پس از هشت سال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست ایران مقابل آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی در حالی اتفاق افتاد که 24 ساعت بعد استرالیا با پیروزی شگفت انگیز مقابل دانمارک راهی دور مقدماتی جام جهانی شد.

البته احتمال دیگر این است که با شکست ژاپن مقابل اسپانیا و استرالیا مقابل آرژانتین جایگاه ایران تغییر کند و حتی تیم ملی به اوج برسد.

ایران نیز در این رده بندی بیست و پنجمین تیم جهان است و پس از مکزیک، لهستان و اکوادور قرار دارد.

در این رده بندی برزیل و آرژانتین همچنان بهترین تیم های جهان هستند و اسپانیا به رده سوم صعود می کند. البته این رده بندی تا پایان جام جهانی متحول خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این نتیجه برای استرالیا کافی بود تا 8 رتبه در جدول رده بندی را بشناسد و طبق سایت های آماری به رده 24 صعود کند.


سرویس خبر شماره: 1856714
10 دسامبر 1401 در 2:45 ب.ظ
29.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

خاطره ای از نتایج جام جهانی 2022

سایت های آماری پیش بینی می کنند ژاپن و استرالیا در صدر رده بندی قاره آسیا خواهند بود.

سقوط احتمالی به مقام سوم آسیا پس از هشت سال

ایران که به عنوان تیم اول آسیا به جام جهانی راه یافت اما با دو باخت مقابل آمریکا و انگلیس به مقام سوم آسیا سقوط کرد و پس از استرالیا و ژاپن قرار دارد.

ایران در سال‌های اخیر همیشه بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا بوده است و در مقاطعی موقعیت خود را به ژاپن از دست داده است، اما اکنون سقوط به رده سوم طبق پیش‌بینی سایت Gracenote بدترین جایگاه را رقم خواهد زد. تیم

نکته جالب اینجاست که اگر کره جنوبی موفق شود مقابل پرتغال نتیجه مطلوبی کسب کند، احتمالا ایران برای اولین بار در 10 سال اخیر به رتبه چهارم سقوط خواهد کرد. از زمان مقدماتی جام جهانی 2014، ایران ممکن است در رده بندی آسیا صدرنشین باشد.

تیم ملی استرالیا نیز با پیگیری بلندپروازی های خود شانس خوبی برای ارتقای جایگاه خود در رنکینگ فیفا دارد و حتی پس از حذف ژاپن در نهایت بهترین تیم آسیا می شود.

ژاپن دیگر تیمی است که با برد مقابل آلمان توانست رشد خوبی داشته باشد و به رده بیست و دوم صعود کند و بالاتر از استرالیا به مقام اول آسیا برسد.