سه بازیکن منچستریونایتد در برنده شدن فینالیسیما – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

این سومین بار برای شیرزن ها خوش شانس بود، این اولین باری است که آنها در ضربات پنالتی پیروز می شوند و تنها سومین بار است که در آن حضور داشتند.

روسو دوهای درخشانی انجام داد اما نتوانست خود را در برگه امتیاز ثبت کند.

خوشحالی هم از سوی بازیکن و هم سرمربی به وضوح قابل مشاهده بود.

به نظر می رسید دژاوو در دقیقه 23 تونه دروازه را باز کرد. این یک گل تیمی درخشان بود، زیرا جیمز خود را در موقعیت خوبی یافت، استنوی و برنز را پیدا کرد، که یک و دو امتیاز کمی داشتند تا تونه که در وسط منتظر بود تا دروازه بان را شکست دهد.

در نیمه دوم، برزیل بسیار مسلط بود زیرا انگلیس برای حفظ توپ تلاش می کرد. آن را ارزان تحویل داد و Geyse یک شوت قدرتمند دریافت کرد، اما Earps به خوبی مهار شد و آن را به بالای تیرک زد.

شیرزن ها به سمت ارپس هجوم آوردند که همه مردم را به آتش کشیده بود و در طول شب یک جابجایی محکم انجام داده بود، می توانستید ببینید پیروزی برای او چه معنایی داشت، او فشار را به خوبی تحمل کرده بود.

Maya Le Tissier یک جایگزین استفاده نشده بود.

در فینالیسیمای زنان در ورزشگاه ومبلی، سه بازیکن یونایتد، مری ارپس، آلسیا روسو و الا تون شروع کردند.

انگلیس روز سه شنبه دوباره بازی خواهد کرد که در آن آنها در یک بازی دوستانه به مصاف استرالیا خواهند رفت که آخرین بازی آنها قبل از پیوستن به جام جهانی است.

https://thepeoplesperson.com/2023/04/06/three-manchester-united-players-involved-in-winning-finalissima-262193/ منبع:

گل تساوی همیشه می آمد و در حالی که Earps ریخت، آلوز داسیلوا از برزیل آن را در دقیقه 93 وارد دروازه کرد. بازی مستقیم به ضربات پنالتی کشیده شد.

تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد امشب در تمرینات بین المللی حاضر شده اند.

الا تون پنالتی خود را از دست داد، اما خوشبختانه، مری ارپس به طرز فوق العاده ای ضربه بعدی برزیل را نجات داد، یک ضربه دیگر برای برزیل و انگلیس فقط باید خونسردی خود را حفظ می کردند. کلویی کلی جلو رفت و پنالتی برد را به ثمر رساند.

انگلیس در نیمه اول تسلط داشت اما به سختی توانست از پنج خط دفاعی برزیل عبور کند.