شکستن طلسم ها؛ گل ستاره چلسی بالاخره به ثمر رسید (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1823135 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 20:00 |
1 نتیجه |

0نظرات

در دقیقه 56 بازی، خود روملو لوکاکو به طرز ماهرانه ای موفق شد از مدافع ولوز در گوشه محوطه جریمه پنالتی بگیرد و خودش پشت توپ قرار بگیرد. ضربه روملو لوکاکو در جهت مخالف حرکت دروازه بان گرگ ها به بیرون رفت تا چلسی بتواند برتری خود را از آن خود کند. اما لحظاتی بعد خود روملو لوکاکو با ضربه ای دقیق و تکنیکی از کرنر تک به تک را تمام کرد و موفق شد گل دوم چلسی را نیز به ثمر برساند.

سرانجام طلسم گلزنی روملو لوکاکو در لیگ برتر با پیراهن چلسی شکسته شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که چلسی مبلغ هنگفتی معادل 115 میلیون یورو به اینتر برای تقویت تیمش پرداخت و روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی و مهاجم نراتزوری را به خدمت گرفت. اما فصل برای او خوب شروع نشده است و او اغلب در ماه های اخیر نیمکت نشین شده است. عجیب این است که روملو لوکاکو در سال 2022 حتی یک گل با لباس چلسی در لیگ برتر به ثمر نرساند اما امروز بالاخره پس از 129 روز این اتفاق افتاد و این بازیکن دو بار دروازه وولوز را باز کرد.

حالا روملو لوکاکو با وجود تمام انتقادات در ماه های اخیر و با دو گلی که امروز مقابل ولوز به ثمر رساند، حالا با 14 گل بهترین گلزن چلسی در تمام رقابت های این فصل است. جالب اینجاست که بین گل اول و دوم ستاره بلژیکی در دیدار امروز تنها 138 ثانیه فاصله بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی