عکس یادگاری جواد نکنام و مربی الشحانیه


سرویس خبر شماره: 1834933
آگوست 01, 1401 @ 9:56 بعد از ظهر |
8.8K |

1نقطه نظر

در بازی دوستانه امروز دو تیم در نیمه اول از بازیکنان شاخص خود استفاده کردند و به همین دلیل جواد نکونام در این نیمه برای اشکان دژاگه به ​​میدان رفت. نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید و در نهایت فولاد با دو گل علیرضا باویه و احسان پهلوان با نتیجه 3 بر یک تیم الشحانیه را شکست داد.

تیم فولاد عصر در دیداری تدارکاتی که در ترکیه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک تیم الشحانیه را شکست داد. مربیگری این تیم را سعید یونسی مربی ایرانی برعهده دارد.

تلاش تیم الشحانیه برای صعود به لیگ ستارگان قطر. این تیم در صورت قهرمانی در لیگ یک که 8 تیم دارد باید با آخرین تیم لیگ ستارگان قطر بازی کند و در صورت پیروزی می تواند وارد این لیگ شود. این بازی به صورت تک بازی در مرحله پلی آف برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور این مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم الشحانیه باعث شد تا این باشگاه برای صدور رضایت نامه باشگاه فولاد حضور یابد. البته دوستی جواد نکونام و سعید یونسی هم در رضایت نامه اشکان دژاگه موثر بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اشکان دژاقه در نیمه اول بازی برای تیم فولاد مقابل تیم الشحانیه به میدان رفت. الشحانیه قطر حاضر در لیگ یک تیم سابق اشکان دژاگه است. کاپیتان سابق تیم ملی چندی پیش از این تیم جدا شد و پیراهن تیم فولاد را بر تن کرد.