غلبه بر فارست؛ بورنموث به لیگ برتر بازگشت

بورنموث شب گذشته در دیداری حساس ناتینگهام فارست را شکست داد.

بلافاصله پس از سوت پایان، سکوهای ورزشگاه خالی شد و تماشاگرانی که برای حمایت از تیمشان آمده بودند به داخل زمین هجوم بردند تا موج قرمز و سیاهی را در زمین ببینند. بورنموث پس از دو فصل دوری از لیگ برتر از فصل 2022-2023 دوباره در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
این دومین صعود اسکات پارکر به لیگ برتر در سه فصل گذشته است. سرمربی بورنموث پس از بازی گفت: باید به نقش همه در باشگاه در این صعود اشاره کنم. همه تلاش کردیم اما در نهایت این بازیکنان بودند که قدرت خود را نشان دادند. همه در باشگاه لیاقتش را داشتند. من به بازیکنان بسیار افتخار می کنم.
حالا ناتینگهام فارست برای راهیابی به لیگ برتر باید به مرحله پلی آف برود. درخشش آنها در مسابقات قهرمانی امسال نباید نادیده گرفته شود، زیرا آنها در ماه سپتامبر در منطقه سقوط بودند، اما توانستند وضعیت خود را به روش های باورنکردنی تغییر دهند و اکنون در مسیر پیوستن به لیگ برتر در فصل آینده هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بورنموث شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های این فصل به مصاف ناتینگهام فارست رفت.
این دیدار که برای هر دو تیم بسیار مهم بود و می توانست سرنوشت تیم دوم راه یافته به رقابت های لیگ برتر را رقم بزند، تا دقیقه 83 که تنها 7 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، بسیار فشرده و روان برگزار شد. . ، این کیفر مور بود که توانست در این دیدار حساس تک گل را به ثمر برساند و سهمیه صعود مستقیم به رقابت های لیگ برتر را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
بورنموث با این برد تعداد امتیازات خود را از 45 بازی به 85 امتیاز رساند و با 90 امتیاز در رده دوم فولام قرار گرفت.
ناتینگهام فارست که شانس دیگری برای کسب سهمیه لیگ برتر داشت، با 79 امتیاز افت کرد و 79 امتیاز با بورنموث رده سومی فاصله داشت.


سرویس خبر شماره: 1822625 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 12:08 |
898 امتیاز خبر|

0نظرات