فرهادی: همیشه باید تلاشمان را مقابل پرسپولیس مضاعف کنیم



سرویس خبر شماره: 1840978
سپتامبر 07, 1401 در 2:35 ب.ظ
735

0نقطه نظر

صنعت نفت تیمی است که می توانید در آن بدرخشید

وینگر جوان صنعت نفت می گوید بازیکنان به لطف این تیم می توانند خود را در فوتبال ایران ثابت کنند.

فرهادی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین فرهادی که از تیم امیدهای سایپا به صنعت نفت آبادان پیوست، از سومین سال در این تیم بازی می کند. فرهادی که وینگر چپ و راست است در بازی قبلی تیمش با هواداران به عنوان مدافع چپ به زمین رفت.

وی درباره پیروزی مقابل هواداران به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. قبل از بازی با نیت برد وارد زمین شدیم. از بالا هل دادیم و در نیمه اول یکی دو موقعیت را از دست دادیم، اما خدا را شکر در نیمه دوم به خوبی از موقعیت هایمان استفاده کردیم و بازی را بردیم.

این بازیکن درباره عملکرد بازیکن خارجی خود و امتیازش بیان کرد: بابایف در اولین بازی خود با انگیزه زیادی در زمین حاضر شد و توانستیم با تک گل او برنده بازی باشیم. در روز اول ورودش توانست با بچه ها رابطه خوبی برقرار کند و نتیجه آن یک گل سه امتیازی شد.

وی با اشاره به استقلال حامدی فر و زواری و اینکه صنعت نفت برای جوانان ارزش قائل است، گفت: هر بازیکنی دوست دارد با استقلال و پرسپولیس بازی کند تا راحت تر به تیم ملی برسد اما من با آنها قرارداد دارم. صنعت نفت و من به آن پایبند هستم، تنها چیزی که می خواهم این است که امسال بازی کنم و برای من و تیمم موفق باشم زیرا مدیون این تیم هستم و می توانم اینجا به من نشان دهم.

وی ادامه می دهد: سال گذشته برای حامدی فر و زواری ارزش قائل شدند و توانستند خودشان را نشان دهند، غیر از آنها غبیشاوی را داشتیم که عملکرد خوبی داشت و توانست به فولاد برود. علاوه بر این، رضا جبیره نیز به آلومینیوم روی آورده است. صنعت نفت آبادان تیمی است که می توانید در آن بدرخشید و مهارت های خود را نشان دهید و از طریق این تیم با فوتبال ایران آشنا شوید.

وینگر صنعت نفت درباره همکاری خود با رضا پرکاس توضیح داد: او تحصیل کرده و مربی خارج از ایران بوده است. ما به تمام نکات فنی آنها گوش می دهیم و سعی می کنیم آنها را در زمین پیاده کنیم. در سه سال حضورم در صنعت نفت با سه مربی مختلف کار کردم که هر کدام ایده و نظر خودشان را داشتند و توانستم از هر کدام از آنها توصیه هایی به خودم اضافه کنم.

فرهادی در پایان درباره دیدار با پرسپولیس افزود: همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس انگیزه های خودش را دارد. ما بازی سختی با پرسپولیس داریم، مخصوصاً که خارج از خانه و در آزادی است. کار بسیار سختی مقابل هواداران پرسپولیس داریم. تلاش مضاعفی می خواهد که با دست پر به آبادان برویم و همه هواداران آبادانی را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی