مشتری جدید پرسپولیس اومد



یک روز پس از اعلام خبر فروش باشگاه پرسپولیس توسط OSE و اعطای مجوز کارگزاری به بانک ملی ایران، اولین مشتری پرش پوشان برای خرید بخشی از اقدامات این باشگاه اعلام آمادگی کرد.

اسپانسر پیراهن قرمزها که در این فصل مسئولیت حمایت مالی قرمزها را برعهده داشته، در جلسه رسمی با رضا درویش تایید کرد که به فکر خرید بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس است.

این شرکت اعلام کرد امکان خرید 80 درصد از سهام وجود ندارد اما برای خرید سهام پرسپولیس آماده مشارکت در ائتلاف است، بنابراین گمانه زنی ها در مورد احتمال خرید چیزی حدود 10 تا 17 درصد از اسپانسر سره پوشان خواهد بود. آموزش دیده.

اگر این شرکت موفق به خرید 17 درصد از سهام پالفوشن شود، احتمالاً در هیئت مدیره صاحب کرسی می شود، اما در عین حال باید مبلغ نسبتاً بالایی را بپردازد.

از سوی دیگر آنچه مهم است این است که وزارت ورزش موافقت خود را برای خرید سهام پرسپولیس به صورت کنسرسیومی اعلام کرد و همین موضوع احتمال ائتلاف برای تصاحب مالکیت پرسپولیس را افزایش داد.

نکته مهم این است که احتمالاً سهام پرسپولیس به بانک خصوصی واگذار می شود اما این احتمال وجود دارد که خریداران دیگری برای تصاحب بخشی از سهام حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس توسط بانک + سند تحویل می شود



سرویس داخلی اخبار فوتبال