مطهری: باید مشت به دهان آن هواداران بکوبید!

حمید مطهری در نشست خبری پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ابتدا پیروزی امروز را به تیم سپاهان و مربی برجسته این تیم تبریک می گویم. در کل بازی فوق العاده تاکتیکی و جذابی بود و با توجه به شرایطی که برای بازی در نظر گرفته بودیم، استراتژی ما این بود که ابتدا گل نزنیم و در مراحل بعدی از انتقال مثبت استفاده کنیم تا بتوانیم سپاهان را برای استفاده رو به جلو ببریم. فضای پشت آنها در نیمه اول دو سه موقعیت داشتیم که گل نشد. در نیمه دوم سبک بازی خود را تغییر دادیم و سعی کردیم توپ و مالکیت بیشتری داشته باشیم و می توانستیم گل بزنیم اما این اتفاق نیفتاد.

مطهری در پایان درباره قضاوت بازی با سپاهان گفت: امروز اگر درباره داوری صحبت کنم، می گوییم چون تیمش باخت. از داور تشکر می کنم، یکی دو صحنه از جمله یک صحنه مربوط به وقت اضافه بود و به نظر من داور می توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد. این مشکلات دلیل باخت تیم من نیست، من باختم و مقصرم و به داور خسته نباشید می گویم. تیم داوری به جز یکی دو صحنه که جعلی بود خوب قضاوت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نساجی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی با بازیکن دیگری جذب می کند؟ من بازیکنانی را به باشگاه معرفی کردم و باشگاه باید صحبت کند. نمی دانم باشگاه می تواند موافقت کند یا نه، چون شرایط مالی که بازیکنان مقابل باشگاه می گذارند بسیار بالاست و جذب بازیکن بسیار سخت است. مثال می زنم همین علی شجاعی که امروز به او می گفتند بی غیرت، به او می گویم کوشا برای غیرتش، سه بار پیشنهاد نساجی را داد، اما این بچه استان مازندران را یکسری هوادار دقیقه 52 نفرین می کنند. این بازیکن برای تیم نساجی است نه وینگر پرسپولیس. از هواداران واقعی نساجی که همیشه فوتبال را درک کرده اند می خواهم مراقب این تعداد کم هوادار باشند. تیم من 1-0 شکست خورده است، اما آنها به بازیکن من فحش می دهند. شجاعی امروز مصدوم شد وگرنه اگر بازی تا صبح می رفت بیرون نمی آوردمش. منظورم هوادارانی است که تعدادشان بسیار کم است. من پنج سال پیش مربی این تیم بودم، تیم ما اینجا می باخت، تشویقش کردند و همیشه می گفتم همه فرهنگ هواداری نساجی را یاد بگیرند. چه اتفاقی می افتد که در خانه دو باختم، تیمم شور و شوق ندارد و بازیکنان به من فحش می دهند؟ من خودم در تیم بزرگ بازی و مربیگری کردم. او یک طرفدار معروف نساجی است، نمی دانم الان چه اتفاقی افتاده است؟ با خیال راحت به کارم ادامه می دهم و صبورم و امیدم به خداست. من از هوادار واقعی می خواهم که مشت به دهان فن های تقلبی بزند.

نساجی سرمربی تیم فوتبال از هواداران تیمش انتقاد کرد.

مطهری: باید مشت به دهان آن هواداران بکوبید!

او افزود : بچه های تیم من می دانستند که مقابل سپاهان اگر اشتباه کنیم، متاثر می شویم. رامین رضاییان روی صحنه دروازه موفق شد از دفاع ما فرار کند و گل را دریافت کردیم. جدا از این، اشتباه خاصی مرتکب نشدیم و درجا تنبیه شدیم، البته این چیزی از ارزش های بازیکنانم کم نمی کند. خیلی خوب بازی کردند. اگر واقع بین باشید متوجه می شوید که بچه های من خوب بازی کرده اند و به آنها خسته نباشید می گویم. درست است که باختیم اما افتخار می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که آیا نساجی پس از جام جهانی کمترین امتیاز را کسب کرد، دلیل خاصی دارد؟ من کاملا با آن موافق نیستم. در دو بازی اول دور رفت با مس رفسنجان و سپاهان یک امتیاز گرفتیم و حالا در آن دو بازی یک امتیاز گرفتیم، فقط یک بازی مقابل پرسپولیس روز بد ما بود. در کل شرایط تیم را زیر ذره بین تحلیل می کنم. شاید در جاهایی و در یک بازی بد بودیم اما معمولا اینطور نیست.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا قصد تقویت تیم را دارد یا خیر؟ اول اینکه در تیم من هر بازیکنی ارزش دارد، دوم اینکه با بازیکنی صحبت می کنم تا تیم را تقویت کنم و وقتی مبلغ بالا می گوید این شرط را در نظر بگیرید، باشگاه من نمی تواند آن را پرداخت کند و به تراکتور می رود. من با کار گروهی کارم را پیش برده ام. بازیکنان تاثیرگذاری را می شناسم اما تیم من به صورت خصوصی مدیریت می شود و حدادیان که جای تشکر از او را دارم و همیشه در خدمت تیمش است نمی تواند با این تیم ها رقابت کند. نه اینکه این تیم ها بد کار می کنند، اتفاقاً فوتبال حرفه ای طوری است که برای آن پول خرج می کنید و این تیم ها روال خود را پیش می برند، اما تیم من نمی تواند. من هم دوست دارم چنین بازیکنی داشته باشم اما دست باشگاه خالی است. ما تا جایی که می توانیم سخت کار می کنیم و تا کنون بازیکنانم نشان داده اند که فوق العاده هستند و من اصلاً شکایتی ندارم. شرایط تیم من با تیم های ثروتمند متفاوت است و این کار را برای ما سخت می کند.


سرویس خبر شماره: 1866904
6 فوریه 1401 ساعت 18:50
6.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

باختیم اما با افتخار شکست خوردیم