ناپل 0-1 میلان: گل ژیرو به 6 امتیاز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیمی که با پیراهن های لیگ نزدیک ترین تعقیب کننده اینتر هستند امشب در ورزشگاه دیگو مارادونا شهر ناپل به مصاف هم رفتند که در نهایت این میلان بود که با تک گل اولیویه ژیرو به پیروزی رسید.

میلان در یک بازی حساس خانگی با نتیجه 1-0 مقابل ناپولی پیروز شد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 روی پاس اینسینیه این رحمانی بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه زننده او از بالای دروازه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد اخراج بن ناصر در محوطه جریمه ناپولی باعث شد تا میلان پنالتی را باور کند اما داور دستور ادامه کار را داد.
بازی همچنان متعادل بود و موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 21 نوبت به اوسیمن رسید که با ضربه ای خطرناک دروازه میلان را تهدید کند اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه خارج نشد.
بازی با روند قبلی ادامه یافت و حملات دو تیم به موقعیت گلزنی خاصی منجر نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.
میلان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی سریع به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی است که توپ در رفت و برگشت مقابل کالابریا قرار می گیرد و ضربه او توسط ژیرو در وسط قطع می شود و توپ در گوشه دروازه ناپولی آرام می شود.
میلانی ها در دقیقه 55 در آستانه زدن گل دوم بودند اما اوسپینا ضربه خطرناک بن ناصر را به هر نحو ممکن دفع کرد.
بازی همچنان متعادل بود و تیم میزبان با وجود تلاش برای زدن گل تساوی نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 86 اوسیمن پیش افتاد اما ضربه او از زاویه ای نه چندان مناسب توسط مایک مانیان مهار شد.
یک دقیقه بعد همه چیز برای گل دوم میلان آماده بود اما واکنش تماشایی اوسپینا مانع از گلزنی تئو هرناندز شد. در دقایق پایانی دو تیم موفق به گلزنی نشدند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود روسونری به پایان رسید.
میلان با این برد 60 امتیازی شد و با 58 امتیاز بیشتر از اینتر پیشتاز شد. ناپولی با همین 57 امتیاز سوم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1814099 |
16 مارس 1400 ساعت 01:15 |
834 |

0نظرات