نه مسی نه رونالدو؛ واکنش مورینیو به انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال | akhbarfootball

در مورد مهارت و توانایی طبیعی کین هیچ شکی وجود ندارد و با آنتونیو کونته در راس اسپرز قطعا تمام تلاش خود را برای رقابت برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل آینده به کار خواهد گرفت. اگرچه او یکی از مسلط ترین مهاجمان جهان بود، اما تاکنون نتوانسته آن را به موفقیت تبدیل کند. یک فوتبالیست حرفه ای نروژی ارلینگ هالند به عنوان مهاجم برای تیم لیگ برتری منچسترسیتی بازی می کند. هالند قد بلند و خوش تیپ، در سال 2016 کار خود را در باشگاه زادگاهش، براین، آغاز کرد.

  • کسب 2 قهرمانی سری آ ایتالیا و 1 قهرمانی جام یوفا برای تیمی ک هرگز موفق به کسب جام تا آن زمان نشده بود، از اعجاب انگیزترین کارهای مارادونا می باشد.
  • او علاوه بر محبوبیت، برندهایی نیز دارد که از او حمایت مالی می کنند و مبلغ هنگفتی به او می پردازند.
  • برای مارادونا نیز به مانند پله فقط باید به آمار و ارقام و دستاوردها و کیفیت وی بسنده کنیم، مارادونا نیز از ابتدای دهه هشتاد تا 1991 به مدت 12 فصل در سطح بالایی قرار داشته است.
  • به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستر یونایتد که رابطه خوبی با پسر حاکم دوبی دارد، این روزها در شهر دوبی حضور دارد تا در نمایشگاه بین المللی اکسپو حضور پیدا کند.از…

خامس رودریگس با کسب 42 درصد آراء از سوی کاربران سایت فیفا موفق به کسب جایزه فرانتس پوشکاش شد. پس از او گل استفانی روشه با 33 درصد آراء و گل روبین فن‌پرسی با کسب 11 درصد آراء به ترتیب در رده‌های دوم و وسوم قرار گرفتند. نام جایزه یاشین نیز به دروازه‌بان افسانه‌ای شوروی به خاطر «لِو یاشین» که در سال 1963 به عنوان تنها دروازه‌بان توپ طلا گرفت، نامگذاری شده است. رابرت لواندوفسکی جایزه «گرد مولر» و بهترین مهاجم فصل گذشته را از آن خود کرد. قيصر لقب تنها مدافعى اسـت كه نامش در لیست ده بازيكن برتر آمده اسـت؛ تصوير بكن باوئر را دست شكسته وبال گردن در جام جهانى 1970 و بالا بردن جام قهرمانى چهار سال بعد در مونيخ مقابل هلند، بخشى از خاطره جمعى تاريخ و فوتبال اسـت، امضاى يك اسطوره را زير خود دارد.

اختلاف 4 امتیازی لواندوفسکی با مسی در کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان

رشمین چاودری، مجری تلویزیونی به همراه جرمین جناس، هافبک سابق نیوکاسل، تاتنهام و تیم ملی انگلیس برنامه اهدای جوایز بهترین‌های سال ۲۰۲۱ را اجرا کردند. در سال‌های اخیر و در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کریستیانو رونالدو، در سال ۲۰۱۸ لوکا مودریچ، در سال ۲۰۱۹ لیونل مسی و در سال گذشته رابرت لواندوفسکی برنده جایزه بهترین مجله اخبار فوتبال بازیکن سال فیفا شده اند. به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در مراسم توپ طلا، لیونل مسی موفق شد به بهترین بازیکن سال 2021 نام گیرد و توپ طلای هفتم خود را بدست آورد. اتفاقی تاریخی که کمتر کسی شاید بتواند به این رکورد دست پیدا کند. کسب توپ طلایی دیگر برای مسی باعث شد تا واکنش‌ بسیاری از ستاره‌های…

بهترین بازیکن فوتبال جهان

این مراسم سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و قرار است امشب نامزدهای نهایی کسب توپ طلا منتشر شده است. بر این اساس گمانه زنی درباره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان به وجود آمده است… فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، دو ستاره ایرانی فوتبال اروپا جزو ۳۲ بازیکن برتر سال ۲۰۲۱ جهان می‌داند. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال در پایان هر سال میلادی، بهترین بازیکن را از نگاه کارشناسان خود انتخاب می‌کند.سایت IFFHS امروز (پنجشنبه) اسامی 32 نامزد عنوان… به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۲۱ به اتمام رسید و سایت‌های مختلف ورزشی به معرفی برترین بازیکنان جهان در سال گذشته پرداخت. سایت «۴۳۳» سالیانه با نظر کارشناسان خود بهترین بازیکن فوتبال جهان را انتخاب می‌کند و به نشانه برنده شدن این جایزه یک انگشتر نمادین به او می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، ژائو کانسلو یکی از بازیکنان آماده منچستر سیتی در فصل جاری بوده است. این بازیکن که در پست بال راست بازی می‌کند عملکرد بسیار خوبی در… رئال مونستر آلمان با درو جوایز انفرادی، بر بام قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاههای جهان، ایستاد. به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئال مونستر آلمان با پیروزی ۹ بر ۳ در مقابل لاپیراتا السالوادر در دیدار پایانی جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان به مقام قهرمانی رسید. رابرت لواندوفسکی یک فوتبالیست حرفه ای لهستانی است که در پست مهاجم برای تیم لالیگا باشگاه بارسلونا بازی می کند. بهترین مهاجم تمام دوران، روبرت، 500 گل دوران بزرگسالی برای باشگاه و کشور به ثمر رسانده است.

http://3dmark.ir