نگرانی برای پاری سن ژرمن درگیری دیگر نیمار و امباپه؟


حالا به نظر می رسد خودخواهی این بازیکن و عدم تعویض نیمار در بازی مقابل یوونتوس که با برتری 1-2 پی اس جی به پایان رسید، بار دیگر آتش این درگیری را روشن کرده است.
این بازیکن که توپ را در اختیار داشت به سمت گوشه بسته دروازه رفت و با وجود اینکه نیمار بدون کمک مستقیم در مقابل دروازه خالی قرار داشت از دادن پاس خودداری کرد و به سمت دروازه شوت زد. که در نهایت بیرون آمد. این اتفاق نیمار را به شدت عصبانی کرد.
گفته می شود این موضوع باعث نگرانی مدیران و کادر فنی پاری سن ژرمن شده و آنها باز هم در تلاش هستند تا این موضوع را به گونه ای حل کنند که دیگر مشکلی ایجاد نشود.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رابطه نیمار و امباپه حتی قبل از شروع فصل جدید بدتر شد و تمرکز بسیاری از رسانه ها روی قرارداد جدید ستاره فرانسوی که قصد فروش نیمار را داشت، همه چیز را متمایل کرده است. از ابتدای فصل برای آنها بد است.
این مشکل در تمرینات پیش فصل کاملا مشهود بود و این بازیکن برزیلی نشان داد که دیگر رابطه دوستانه و صمیمی گذشته با امباپه را ندارد و از شایعاتی که شنیده است بسیار ناراحت است.
او حتی چند توییت را پسندید که در آن به امباپه با امضای قرارداد جدیدش، عملا خود را مالک و مدیر پاری سن ژرمن می بیند.
از طرفی امباپه هم در زمین نشان داده که می خواهد ستاره اصلی پاری سن ژرمن باشد و درگیری او بر سر پنالتی یا پاس ندادن توپ به او صحنه های عجیبی را در زمین ایجاد کرده است.

به نظر می رسد جنجال رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن پایانی نخواهد داشت.

نگرانی برای پاری سن ژرمن  درگیری دیگر نیمار و امباپه؟


سرویس خبر شماره: 1843165
20 شهریور 1401 @ 11:27 ق.ظ |
12.1 هزار |

1نقطه نظر