واکنش بزرگی که باعث خوشحالی فوتبال ایران شد/عیدی به تیم ملی؛ برگشت!



بیرانوند در ماه های اخیر اشتباهات زیادی در تیم ملی و پرسپولیس داشته که همه را نگران کرده است. او روندی نزولی داشته است که در صورت ادامه آن جایگاهش در تیم ملی به خطر می افتد. ستاره فوتبال ایران که برای رسیدن به اینجا پول زیادی خرج کرد…

بیرانوند در دربی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، اما در خروجی ها نامطمئن بود و یک بار با برخورد توپ به تیرک دروازه شانس آورد. ضمن اینکه در سایر موارد هم از نظر فنی و هم از نظر روانی از این قفل دائمی دور بود. اما در دیدار مقابل پیکان بعد از مدت ها دوباره همان شماره یک قابل اعتماد را دیدیم. بیرانوند دوباره با اعتماد به نفس بازی را از عقب شروع کرد و پشت مدافعان جمع شد و در خروجی ها با اطمینان توپ را گرفت و با پاس های بلند حملات را برقرار کرد.

بیرانوند چند ضربه خوب از بازیکنان پیکان گرفت اما برای اثبات این موضوع علیرضا بیرانوند معمولی در دقیقه 63 با واکنشی عالی دروازه تیمش را نجات داد. او ضربه محمد آژیر مهاجم پیکان را از روی خط 6 قدم با واکنشی بسیار سریع برگرداند تا دروازه پرسپولیس باز نشود. اما مهمتر از گل نزدن، حتی مهمتر از این پیروزی و این کلین شیت جدید، بازگشت او به همان نقطه اوج قبلی بود.

انتظار فوتبال دوستان علیرضا بیرانوند خیلی بیشتر از یک دروازه بان معمولی است. او محور یک تیم و تمام فوتبال ملی ماست و باید همیشه با این واکنش ها کیفیت و برتری خود را نسبت به دیگران نشان دهد.

بیشتر بخوانید: مقایسه معنادار سیدجلال گل محمدی و اسمار پس از برد پرسپولیس



سرویس داخلی اخبار فوتبال