واکنش جالب موریس به فراخوان مردمی برای محرم نویدکیا



خوزه مورایس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان افزود: ما شهری پر از احساسات داشتیم و به بازیکنانمان تبریک می‌گویم که علیرغم این همه جو خاص، حریف تیم را مهار کردند. که در این شهر این بازی حاکم است.

وی درباره جو ورزشگاه گفت: به عنوان یک تیم سازمان یافته روی مسابقه متمرکز بودیم اما انتظار حمایت بیشتری داشتیم اما با شرایط موجود باید به درستی به کار خود ادامه دهیم.

مرایس با اشاره به اینکه برخی از تماشاگران در شعارهای خود از محرم نویدکیا یاد می کنند، افزود: فکر نمی کنم اولین بار باشد که این اتفاق در این باشگاه می افتد، اما شاید همین لحظه است که به من می گویند مربی دیگری روی نیمکت است.

وی تاکید کرد: نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا در آینده نه؟ به نظر من برای بلند شدن نباید پا به پای کسی گذاشت، من با هم بودن را بیشتر قبول دارم و دوست دارم ارزش هر کدام را داشته باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: از هوادارانی که در بازی امروز ما را حمایت کردند تشکر می کنم و می فهمم شرایط آسان نیست اما همه چیز قابل تغییر است.

مورائیس افزود: حتی وقتی در یک مسابقه پیروز می شوید، مردم علیه شما هستند و از شما حمایت نمی کنند، اما من به همه این تفاوت ها احترام می گذارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال