آرتتا: می خواهیم مقابل بایرن تاریخ سازی کنیم


سرویس خبر شماره: 2015213
29 آوریل 1403 در 9:27 ب.ظ.
90

1نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال امیدوار است که بازیکنانش بایرن مونیخ را در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند.

آرتتا: می خواهیم مقابل بایرن تاریخ سازی کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست یافت و امشب قرار است در خارج از خانه به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در دیدار اول تسلیم نشدند، بهترین عملکرد را در دیدار امشب داشته باشند تا تاریخ ساز شوند.

میکل آرتتا با TNT Sport در مورد اهداف تعیین شده برای آرسنال در این فصل صحبت کرد.: فکر می کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. می توانستیم ببینیم که اهداف تیم چقدر در حال رشد است و بازیکنان چقدر دنبال کرده اند. آنها.”

2012032

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان لذت بخش است و حضور در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا با شانس رسیدن به نیمه نهایی بسیار عالی است.

بازی خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ؟

من واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگام شکست 2-1 در بازی اول خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می کرد و نظم و تاکتیک برایمان مهم نبود اما نشد. از نظر احساسی واقعاً ثابت بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا پایان مسابقه برای گلزنی و پیروزی تلاش می کردیم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

ما هنوز همه چیز داریم، حالا نیمه دوم است و صحنه بزرگی است. یک ورزشگاه بزرگ در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای تاریخ سازی برای ما.

مجله اخبار فوتبال خارجی