واکنش فابریتزیو رومانو به این ادعا که هدف منچستریونایتد به سوی رئال مادرید تمایل دارد

فابریزیو رومانو، کارشناس اخبار نقل و انتقالات مدعی شده است که علیرغم ارتباط قوی با رئال مادرید، لنی یورو هدف منچستریونایتد هنوز باشگاه بعدی خود را نهایی نکرده است.

منچستریونایتد مدت‌هاست که یورو، بازیکن جوان لیل را جستجو می‌کند، اما جذب او در کتاب‌های خود آسان نخواهد بود. گفته می شود بسیاری از باشگاه های اروپایی از جمله رئال مادرید به او علاقه مند هستند و طبق برخی گزارش ها او به سمت قهرمان 14 دوره اروپا متمایل شده است.

با این حال، رومانو فکر نمی‌کند که لوس بلانکوس هنوز این یکی را در اختیار نداشته باشد، زیرا لیل حتی تصمیم نگرفته است که چقدر برای مدافع ستاره خود می‌خواهد.

فابریزیو رومانو از پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای مبارزه با منچستریونایتد برای لنی یورو حمایت می کند

رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside، چگونگی توسعه حماسه Yoro را روشن کرد. او تایید کرد که منچستریونایتد این بازیکن 18 ساله را شناسایی کرده است، اما از رئال مادرید و پاری سن ژرمن (PSG) حمایت کرد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به غول های انگلیسی نبرد سختی بدهند.

روزنامه نگار ایتالیایی نوشت:

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم، لنی یورو به عنوان یکی از استعدادهای جوان برتر در بازار در تابستان همچنان یکی از افراد قابل تماشا است. منچستریونایتد یکی از باشگاه هایی است که او را شناسایی کرده است و من انتظار دارم که پی اس جی پس از هدف قرار دادن او در ژانویه به دنبال او برگردد.

گمانه زنی های تازه ای وجود دارد مبنی بر اینکه خود یورو اکنون به سمت رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی خود متمایل شده است، و در حالی که درست است که یورو رئال مادرید را مقصدی فوق العاده می داند، مطمئنا هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و یا ابلاغ نشده است.

وی در پایان افزود:

درک اینکه لیل در تابستان چقدر درخواست خواهد کرد بسیار مهم است و رئیس جمهور آنها بعداً در مورد آن تصمیم خواهد گرفت. درک من این است که پاری سن ژرمن نیز هنوز آنجاست و داستان باز است، اما رئال مادرید از اکتبر در آنجا حضور دارد و مطمئناً در تابستان آنجا خواهد بود.

مدافع میانی نوجوان این فصل در فرم فوق العاده ای برای لیل ظاهر شده است. او تقریباً در همه بازی‌ها برای تیم لیگ 1 بازی کرده است و نه تنها با اقدامات دفاعی حیاتی بلکه گل‌های به موقع نیز ظاهر شده است. یورو در 35 بازی برای لیل در تمامی رقابت های 2023-24 به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده است. قرارداد او با آنها در 30 ژوئن 2025 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/manchester-united-transfer-news-fabrizio-romano-real-madrid/ منبع: