ونگر: عملکرد صلاح و مانه فوق العاده و ترسناک است


سرویس خبر شماره: 1822657 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 16:39 |
1,086 امتیاز خبر|

2نظرات

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال تحت تاثیر نبوغ محمد صلاح و سادیو مانه قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
بدین ترتیب شاگردان یورگن کلوپ در دیدار رفت به لطف پیروزی موفق شدند با نتیجه 2 بر 5 در مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه، سد ویارئال را شکستند و به بازی پایانی راه پیدا کنند.
صلاح و مانه شب گذشته بار دیگر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم خود به نمایش گذاشتند و این مهاجم سنگالی لیورپول بود که توانست گل پیروزی آن تیم را وارد دروازه حریف کند و خیال هواداران این تیم را راحت کند.

این دو بازیکن در ماه های اخیر دو بار با مصر و سنگال روبرو شده اند، یکی در فینال جام ملت های آفریقا و دیگری در مقدماتی جام جهانی. برنده هر دو مسابقه سنگال با مانه بود.
آرسن ونگر از عملکرد لیورپول در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ستایش کرد: به صلاح و سادیو مانه نگاه کنید که در فینال جام ملت‌های آفریقا مقابل هم قرار گرفتند. کاری که آنها از زمان بازگشت انجام داده اند، فوق العاده و ترسناک است.»
وی با اشاره به انتقاد مربیان و بازیکنان از کم بودن بازی های باشگاهی اروپا گفت: در اروپا از انجام بازی های زیاد گله مندیم اما هیچ کلمه ای در این مورد نمی گویند. مانه امشب در سراسر جهان بود و هرگز از این موضوع شکایت نکرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی