پرسپولیس باید از سه بازیکن بترسد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2012435
17 آوریل 1403 در 8:22 ب.ظ.
8.7 هزار |

9نقطه نظر

تورس، زیندروح و سحرخایزان با آمادگی بالایی تمرین می کنند و می خواهند با از سرگیری لیگ برتر آمار فردی خود را بهبود بخشند.

پرسپولیس باید از سه بازیکن بترسد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهر در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق به زدن 24 گل شد و از این میان روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح و سعید سحرخیزان 16 گل به ثمر رساندند که برای سه بازیکن رقم قابل توجهی است. ، که دو نفر از آنها پست هافبک را اشغال می کنند.

سحرخائزان یکی از پدیده های فوتبال ایران در فصل جاری است که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

2007520

در طرف دیگر مثلث روبرتو تورس قرار دارد که در این فصل در لیگ برتر بازی های خیره کننده ای داشته است و حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت به لالیگا و انتقال به اوساسونا به راه انداخته است. او علاوه بر به ثمر رساندن 5 گل، 5 بار هم موفق شد به هم تیمی هایش پاس گل بدهد تا یکی از ستاره های بی چون و چرای این فصل لیگ برتر باشد.

2007521

وی در پایان از زنده روح به عنوان بهترین گلزن پوشان سیرجانی نام برد که با وجود بازی در خط هافبک پس از بازگشت به اردوی گل، عملکرد تحسین برانگیزی داشت و شاید اگر بحث سن و سال مشکلی نبود حتی می توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود. تیم ملی.

2007519

این سه بازیکن این روزها در اردوی گل گهر بسیار با انگیزه و آماده هستند و بدون شک روز یکشنبه مقابل پرسپولیس اگر مدافعان این تیم لحظه ای غفلت کنند می توانند تعداد گل ها و پاس گل های خود را افزایش دهند.

البته روز بسیار سختی در ورزشگاه گل گهر مقابل پرسپولیس است و باید دید شاگردان اوزونیدیس که پس از شکست مقابل اصفهان در آخرین بازی سال 1402 هیچ قصدی برای تسلیم شدن ندارند، چه عملکردی خواهند داشت. حریف یک امتیاز در خانه. .

📷 عکس ها: جواد نادری پور

مجله اخبار فوتبال داخلی