پیام واتس آپ امباپه به رئیس رئال مادرید را فاش کنید

امباپه در پیامی به مطبوعات نوشت: به اطلاع شما می‌رسانم که قصد دارم در پاری سن ژرمن بمانم. می خواهم از شما تشکر کنم که به من این فرصت را دادید تا برای رئال مادرید بازی کنم. باشگاهی که از بچگی طرفدارش بودم. “امیدوارم تصمیم من را درک کرده باشید.”

امباپه اما امروز تصمیم گرفت به رئال مادرید نپیوندد و دوباره با تیم فعلی خود ارتباط برقرار کند. این بازیکن فرانسوی با ارسال پیامی در واتس اپ به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، تصمیم نهایی خود را درباره آینده اعلام کرد.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد آینده امباپه از سوی ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به گوش می رسد که بیشتر آنها حاکی از همراهی این بازیکن با رئال مادرید بود و بیشتر هواداران فوتبال فکر می کردند که او پس از او برای پوشیدن پیراهن کهکشانی ها راهی مادرید خواهد شد. قرارداد منقضی شد

کیلیان امباپه قراردادی سه ساله با پاری سن ژرمن امضا کرده و تا سال 2025 در پاریس خواهد ماند.

جدایی بین مائوریسیو پوچتینو سرمربی و لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن نیز نهایی شده است و مسئولان باشگاه به دنبال گزینه های جایگزین هستند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با ارسال پیامی در واتس اپ به فلورنتینو پرس تصمیم نهایی خود را درباره آینده اعلام کرد.