کروس: آنچلوتی بیشتر از توخل یک جنتلمن است

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید به درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1838749
26 مرداد 1401 @ 10:57 ق.ظ |
1.6 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری توخل و کونته در جریان و پس از پایان دیدار چلسی و تاتنهام توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
آن مسابقه که با تساوی 2-2 به پایان رسید، تحت الشعاع درگیری این دو مربی قرار گرفت و تونی کروس و برادرش نیز در پادکست خود به این ماجرا پرداختند.
فلیکس کروس درباره این اتفاق گفت: به نظر من این اتفاق بسیار جالب بود، چنین پرخاشگری روی نیمکت و بین مربیان به ندرت دیده می شود.
تونی کروس با تایید صحبت های برادرش گفت: “تا زمانی که چنین رویدادهایی به روز بعد موکول نشود، هیچ مشکلی وجود ندارد. در این صورت، همه چیز باید تمام شود و دیگر سوالی در مورد آن وجود نخواهد داشت.” واقعاً جالب است. وقتی در زمین بازی هستید، چنین چیزهایی را ببینید، و ببینید که مربی هر کاری برای کسب نتیجه و موفقیت انجام می دهد.”
وی همچنین به دفاع از این دو مربی پرداخت و افزود: آنچه در دفاع از این دو می توانم بگویم این است که فضای مربیان کاملاً از زمین جدا است و به این ترتیب چنین برخوردهای شخصی که لزوماً همیشه دوستانه نیست، می تواند بسیار توسعه یابد. به سرعت.”
این اتفاق یادآور درگیری ماتیاس سومر و یورگن کلوپ در زمانی که آنها روی نیمکت بایرن مونیخ و دورتموند در بوندسلیگا حضور داشتند، بود و این بازیکن آلمانی در این باره ادامه داد: دو نفری که شما هر دوی آنها را می شناسید می توانند با هم دعوا کنند. از آن دسته افرادی که بعد از بازی با آرامش دست می دهند.”
ستاره رئال مادرید همچنین خاطرنشان کرد که انتظار نمی‌رفت چنین صحنه‌هایی را از کارلو آنچلوتی ببیند، زیرا ایتالیایی‌ها گاهی احساساتی می‌شوند اما بسیار مودب‌تر هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی