کی روش مهم ترین سوال را بی پاسخ گذاشت

وی ادامه داد: در مجموع اگر بخواهید تماشا کنید دلیلی برای افتخار اهالی فوتبال به بازیکنان ما وجود دارد. آنها تا جایی که می توانستند فداکاری کردند و فوتبال خوبی ارائه کردند، اما در نیمه دوم آخرین بازی ما کافی نبود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پاسخ به مهمترین سوال از آینده خود در ایران از خبرنگاران فاصله گرفت.

کی روش مهم ترین سوال را بی پاسخ گذاشت

کی روش در ابتدای صحبت های خود در خصوص نتایج رقابت های جام جهانی گفت: مطمئناً از اینکه به دور دوم نرسیدیم ناامید و ناراحت هستیم. ما خیلی نزدیک بودیم و واقعاً یک گل با صعود فاصله داشتیم، اما متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم آن گل را به ثمر برسانیم.

سخنان او در مورد وضعیت تیم و نارضایتی اش از اتفاقات جام جهانی در قالب همان اصطلاحات آشنا و قابل پیش بینی بود، اما او در نهایت قبل از اینکه بتواند به آخرین سوال پاسخ دهد مطبوعات را ترک کرد.


سرویس خبر شماره: 1856623
9 دسامبر 1401 ساعت 23:30
34.5 هزار |

3نقطه نظر

مصاحبه ناتمام سرمربی تیم ملی با خبرنگاران مقابل آسانسور;

پس از این صحبت ها وقتی کی روش در مورد ادامه همکاری با تیم ملی ایران برای رقابت های جام ملت های آسیا پرسیده شد، او بدون پاسخ از جمع خبرنگاران جدا شد اما حامیسی، مامور حراست فدراسیون فوتبال، او را سرمربی خطاب کرد. تیم ملی وارد آسانسور شد. او کلمه “انشاءالله” را به خبرنگاران گفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بدو ورود تیم ملی فوتبال ایران به فرودگاه و خداحافظی بازیکنان و کادرفنی برای پایان دادن به تجربه جام جهانی، کارلوس کی روش در آسانسور با خبرنگاران دیدار کرد و با تلاش خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” او. به برخی از سوالات آنها پاسخ داد.