گزینه های مختلف قرارداد جدید مسی و بارسلونا; از درآمد بازی خداحافظی تا دستمزد مناسب!/ آیا لئو وسوسه بازگشت؟

بر اساس گزارش ها، باشگاه بارسلونا قرار است پیشنهاد خود را برای بازگرداندن لیونل مسی در تابستان امسال مطرح کند و مدت قرارداد احتمالی او را مشخص کند.

این فوق ستاره 35 ساله در ژوئن آینده بازیکن آزاد خواهد شد و با توجه به تمدید نشدن قرارداد در سال 2021، آینده او نامشخص است. گفته می شود مسی پیشنهاد پاریسی ها را به دلیل تلاش آنها برای کاهش 30 میلیون یورویی دستمزد سالانه برای دور زدن محدودیت های بازی جوانمردانه مالی رد کرد. این در حالی است که گفته می شود مسی نیز انتقال خاورمیانه را رد کرده است زیرا PSG پیشنهاد خود را بهبود می بخشد و بارسلونا نیز پیشنهاد خود را افزایش می دهد.

همه چیز درباره تصمیم بزرگ لیونل مسی/ مقصد نهایی پادشاه; از اقامت در پاریس یا بازگشت عاشقانه تا رویای آمریکایی و دلارهای وسوسه انگیز سعودی!

این مقالات را نیز بخوانید:

ماهیت دقیق این موضوع هنوز مشخص نیست، اما رسانه ها ادعا می کنند که بارسلونا در حال بررسی راه هایی برای بازگرداندن مسی بدون ارائه قراردادی با دستمزد بالا است.

چگونه به یک سوال مهم درباره آینده جایگاه مسی/لئو در ترکیب ژاوی پاسخ داده می شود؟

طی چند هفته گذشته، شایعه شده بود که خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پیشنهاد نهایی خود را به مسی ارائه کرده است که شامل بند ویژه 100 میلیون یورویی از بازی خداحافظی او بود. علاوه بر این، قرار است دستمزد مسی 200 هزار یورو در هفته باشد. از سوی دیگر، روزنامه ال ناسیونال که ابتدا مدعی بازگشت مسی به بارسا بود، اکنون گزارش داده است که درآمد سالانه مسی در بارسلونا به 200 میلیون یورو خواهد رسید، زیرا سود گزینه های قرارداد نیز به او پرداخت خواهد شد.

پروژه ای که 5 سال برای دیوید بکهام طول کشید / لیونل مسی بالاخره در اینترمیامی!



سرویس اخبار فوتبال خارجی