گفتگوی جالب مسی و رونالدو در مراسم فیفا

ابتدا رونالدو قهرمانی مسی در جام جهانی را تبریک گفت:به لئو برای قهرمانی در جام جهانی تبریک می گویم. زیبا بود، نه؟ دیدم چقدر خوشحال شدی و برای تو هم خیلی خوشحال شدم.»


سرویس خبر شماره: 1873261
10 مارس 1401 در 03:15 ب.ظ
11.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

El Phenomeno به لئو تبریک می گوید

جالب اینجاست که مسی ضمن تشکر از رونالدو، به دربی اخیر رئال و اتلتیکو اشاره کرد که رونالدو به عنوان کارشناس شبکه دازن در برنابئو حضور داشت.دیدم که در دربی صحبت می کنید.

1807225

عصر دوشنبه و قبل از شروع مراسم بهترین های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو گفتگوی خوب و گرمی با هم داشتند و دقایقی با هم گپ زدند.

گفتگوی جالب مسی و رونالدو در مراسم فیفا

قبل از مراسم و زمانی که مسی به همراه همسرش وارد سالن شد، با رونالدو نازاریو ملاقات کرد و آن دو سر خود را گرم کردند. دوربین های شبکه دازن نیز این گفتگو را شکار کردند.

1807224

رونالدو در پاسخ به این موضوع پاسخ دادبله، سیمئونه معتقد بود این صحنه پنالتی نبود. رونالدو در پایان گفت“په په کاستا (دوست مسی) را دیدم و به او گفتم که تمام هفته در پاریس بودم. اگر چنین است، می توانیم با هم یک قهوه بخوریم (می خندد).



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، لیونل مسی روز دوشنبه در پاریس برای دومین بار برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شد. بیشتر جوایز مهم نیز به آرژانتینی ها رسید که توانستند قهرمان جام جهانی 2022 شوند.

1807223